Produse evoMAG.ro

Allview împreună cu partenerul său autorizat Diangi Grup, anunță măsuri de îmbunătățire pentru produsele care ajung în service

Autor:  | Publicat în:  Allview 1.145 ori
<b>Allview împreună cu partenerul său autorizat Diangi Grup, anunță măsuri de îmbunătățire pentru produsele care ajung în service</b>Prin intermediul unui comunicat de presă cei de la Allview ne anunță astăzi despre îmbunătățirile aduse împreună cu partenerul său autorizat Diangi Grup pentru procesul de service. Se dorește reducerea timpului de reparație și totodată

Doar ce am aflat faptul că Allview face de acum parte din alianța Google PAX prin care membrii pot face schimb de brevete fără costuri, iar acum ni se aduce la cunoștiință și un alt lucru la fel de interesant. Ei bine, prin intermediul unui comunicat de presă suntem informați că Allview împreună cu partenerul său autorizat numit Diangi Grup, anunță astăzi măsuri de îmbunătățire pentru produsele care ajung în service.

Vestea vine la aproximativ un an de la încheierea parteneriatului cu Diangi Grup prin care se oferă și telefon la schimb pe timpul reparațiilor necesare pentru dispozitivul vostru mobil. Se dorește ca prin noile măsuri să se ajungă la termene de reparație mai scurte și la mai puține reîntoarceri în service.

De acum, defecțiunile care altădată ar fi dus la scoaterea produsului din garanție pot fi în prezent remediate fără anularea garanției dispozitivului. În această categorie sunt incluse chiar și șocurile mecanice, display-ul spart fiind din start ceva mai des întâlnită problemă. Produsele care prezintă un asemenea defect sunt evaluate în prealabil și dacă deteriorarea nu afectează și alte componente, clientul poate opta pentru efectuarea reparației contra-cost, garanția urmând a fi valabilă în continuare. 

Efectele acestei flexibilități se reflectă în scăderea cu peste 40 procente a numărului de garanții anulate în ultimele luni, iar printre beneficiile noi introduse avem și garanția de 2 ani acordată nu doar pentru terminalul în sine, ci pentru toate componentele și accesoriile incluse în pachetul de comercializare (bateria detașabilă, cablul de date, încărcător, etc.). 

În ultimele luni, cifrele înregistrate relevă o scădere constantă a timpului petrecut în service de către produsele Allview, în medie pentru o reparație fiind necesare 6 zile de la intrarea în service. Au scăzut și numărul dispozitivelor care se reîntorc pentru reparații, dar și numărul apelurilor înregistrate în call-center de către clienții Allview. 

Există și o altă măsură luată de către Allview, aceea de a le oferi clienților posibilitatea de a nu mai aloca bani pentru reparația vechiului produs - primind în schimbul acestuia un voucher de 25% reducere pentru achiziția unui nou smartphone. 

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×