Allview a anunţat astăzi noi oferte de tip Service, asociate unui parteneriat cu Diangi Grup, care va aduce beneficii clienţilor ce îşi lasă telefoanele la reparat. Deocamdată totul e în faza de program pilot şi există 2 aspecte importante aici: 12 days commitment şi Service Phone.
Programul debutează pe 23 mai, fiind integrat în service-urile grupului Diangi din Bucureşti şi Braşov. Folosind Service Phone, un client care îşi duce telefonul la reparat primeşte un alt telefon la schimb şi îl va putea folosi pe durata reparaţiilor. Al doilea serviciu, 12 Days Commitment garantează un termen de maxim 12 zile calendaristice pentru rezolvarea oricărei defecţiuni a unui produs Allview.
Dacă termenul e depăşit, atunci terminalul e înlocuit cu unul noul. În plus, dacă acel handset nu mai e în oferta Allview, utilizatorul va primi un model cu dotări similare. Dacă vă aflaţi în Bucureşti, atunci găsiţi centrele Diangi în sectorul 6, pe bulevardul Iuliu Maniu nr. 71 şi Bulevardul Timişoara nr. 92, iar în Braşov pe strada Brazilor nr. 61.
Veşti cu adevărat bune şi care scapă clienţii de disconfortul asociat de obicei cu lăsarea telefonului în service.