Angry Birds Epic Review (iPhone 5): un RPG surprinzător de bun de la Rovio, cu o tentă de Final Fantasy (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 1.178 ori
<b>Angry Birds Epic Review (iPhone 5): un RPG surprinzător de bun de la Rovio, cu o tentă de Final Fantasy (Video)</b>Angry Birds Epic e cea mai nouă încercare a celor de la Rovio de a se diversifica și a acoperi mai multe segmente de piață. Acesta e un RPG disponibil gratuit în Play Store, App Store și Windows Phone Store, iar gameplay-ul sau este turn based, ca...

Angry Birds Epic e cea mai nouă încercare a celor de la Rovio de a se diversifica și a acoperi mai multe segmente de piață. Acesta e un RPG disponibil gratuit în Play Store, App Store și Windows Phone Store, iar gameplay-ul sau este turn based, ca și în cazul seriei Final Fantasy.

Am testat jocul pe iPhone 5 și nu pot să spun că am avut probleme cu controlul pe micul ecran. Titlul este liniar și nu prea avem side questuri sau vreo poveste reală. Segmentele de luptă au un control intuitiv, care implică gesturi drag and drop realizate de la personajele voastre la cele inamice. Puteți să faceți swipe și spre propriile personaje pentru a le upgrada cu scuturi sau pentru a reflecta damage-ul atacurilor inamice.

Veți controla clasicele păsări din precedentele jocuri Angry Birds, fie că e vorba de Red, Chuck, Bomb sau Mathilda. Pe ecran va apărea și un ardei iute, care se va umple la fiecare atac pe care îl primiți și odaca ce faceți drag and drop cu acest ardei peste păsările voastre veți declanșa un atac berserk special. După fiecare bătălie veți primi 3 stele că în celelalte jocuri Angry Birds și veți avea o ruletă de învârtit, care va da diferite cantități de loot.

Angry Birds Epic​

Cu acest loot, care include semințe, roșii, banane, scoici și lemne veți fabrica poțiuni, arme, scuturi și alte echipamente. Primiți și bonusuri zilnice, sub forma unei lupte cu un porc auriu, iar acest titlu nu e chiar ușor de jucat. Va trebui să faceți puțin grinding, mai ales după ce treceți de jumătatea jocului, deoarece va fi cam greu să puneți mâna pe monede destule. Luptele sunt marcate pe harta cu mici pini roșii, iar de-a lungul luptelor veți putea folosi atacuri melee, magii și alte abilități.

Veți putea otrăvi inamici, să îi faceți să adoarmă și să folosiți fulgere, foc sau alte elementale. Păsările voastre pot schimba clasa de personaj prin intermediul pălăriilor și căștilor folosite. Personajul Mathilda va vindeca celelalte păsări și atunci când veți aduna mai multe personaje, veți putea să le schimbați din party-ul vosru. Există și in app purchases, astfel că puteți cumpăra 1500 de monezi din joc cu 50 de dolari, spre exemplu, ceea ce e cam scump.

Rovio vă oferă și opțiunea de a privi clipurile lor promoționale pentru a obține boosturi de viață sau diferite upgrade-uri. Am apreciat și grafică acestui joc și muzica jucăușă din fundal, iar acestui titlu îi acordăm nota de 8.3 din 10, mai ales pentru cei care sunt fani Final Fantasy. îl descărcați de aici pe Android, de aici pe iOS și de aici pe Windows Phone.

Prețul lui iPhone îl puteți afla de pe eMAG.

Angry Birds Epic Review (iPhone 5)