Apple are probleme legale în China, acolo unde o firmă de haine locală o acuză că i-ar fi furat logo-ul. E vorba despre cea mai nouă versiune de logo pentru App Store, care ar fi prea mult inspirată de logo-ul companiei Kon.
În trecut App Store avea ca logo o versiune stilizată ce reprezenta o combinatie între o riglă, un creion şi o pensulă, care formau litera "A" împreună. Brandul Kon are o imagine similară pe care o foloseşte drept logo încă din 2009, doar că la ei e vorba despre oasele unui schelet care reprezintă triumful asupra morţii. Ca atare Kon a pornit un proces contra Apple şi solicita daune.
Sunt cerute şi scuze publice din partea Apple pentru încălcarea drepturilor de autor din China, iar cazul a fost deja acceptat de către Tribunalul Public din Beijing. Verdictul ar urma să fie emis în curând. Nu e prima oară când Apple are probleme de genul în China, acolo unde în 2012 a fost forţată să plătească 60 de milioane de dolari pentru a rezolva o dispută asupra numelui "iPad" cu o companie locală, Proview.
În 2016 a pierdut şi exclusivitatea pentru numele "iPhone" tot în China, după ce o companie locală care vindea genţi, poşete şi huse de telefoane l-a obţinut. La prima vedere am zice că Apple şi Kon nu au nimic de împărţit, activând în industrii total diferite, dar am mai văzut decizii bizare în China.



