CEO-ul BlackBerry, John Chen explica de ce compania pe care o conduce încă mai produce telefoane

Autor:  | Publicat în:  BlackBerry 1.193 ori
<b>CEO-ul BlackBerry, John Chen explica de ce compania pe care o conduce încă mai produce telefoane</b>Recunosc că mă număr printre cei care c&acirc;ntau prohodul BlackBerry cu un an sau doi &icirc;n urmă, dar iată că firma canadiană a supravieţuit cumva. Cu injecţii de capital, cu reduceri de personal, dar a supravieţuit... Ei bine, azi aflăm...

Recunosc că mă număr printre cei care cântau prohodul BlackBerry cu un an sau doi în urmă, dar iată că firma canadiană a supravieţuit cumva. Cu injecţii de capital, cu reduceri de personal, dar a supravieţuit... Ei bine, azi aflăm chiar de la CEO-ul John Chen de ce BB continuă să producă handseturi în acest climat aglomerat al telefoanelor moderne.

Chen se află la şefia BlackBerry de 18 luni şi a declarat că prioritatea sa principală a fost obţinerea de profit. Primele două trimestre ale mandatului său au fost unele "negre" pentru BlackBerry, iar compania are acum puse deoparte 3 miliarde de dolari. Oficialul a subliniat şi că BlackBerry a cumpărat 3 companii potrivite cu profilul său şi care îi asigură supremaţia în zona de securitate, enterprise şi relaţia cu guvernele.

Chen afirmă că BB rămâne în acest joc al vânzării de hardware pentru că e o afacere bună, câtă vreme obţii profit. Practic, BlackBerry ar putea să tragă obloanele şi să vă vândă software sau soluţii enterprise şi de securitate. Totuşi, având în vedere că mulţi oficiali de stat au telefoane produse de firma canadiană, BB nu se va retrage prea curând din zona hardware.

Marea problemă e că serviciile oferite de BlackBerry către operatori, care erau generos plătite până acum, au început să genereze venituri mai mici.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×