Cher Wang ne asigură că brandul HTC nu va dispărea din industria tech; iată și alte detalii dezvăluite de CEO-ul companiei

Autor:  | Publicat în:  HTC 797 ori
<b>Cher Wang ne asigură că brandul HTC nu va dispărea din industria tech; iată și alte detalii dezvăluite de CEO-ul companiei</b>Anul 2015 nu a fost deloc unul bun pentru cei de la HTC, companie al cărui flagship denumit One M9&nbsp;nu a reușit să capteze atenția publicului pe c&acirc;t se dorea. Totuși, la orizont se prevăd ceva schimbări, mai ales odată cu ultimele...

Anul 2015 nu a fost deloc unul bun pentru cei de la HTC, companie al cărui flagship denumit One M9 nu a reușit să capteze atenția publicului pe cât se dorea. Totuși, la orizont se prevăd ceva schimbări, mai ales odată cu ultimele terminale lansate, și anume HTC One A9, respectiv cu phablet-ul HTC One X9.

Prin intermediul unui raport aflăm că Cher Wang, actualul CEO al companiei taiwaneze, ne asigură că HTC nu va dispărea niciodată din industria tech. Aceasta dezvăluie totodată și faptul că HTC este pregătită pentru anul 2016, perioadă în care va sosi pe piață cu mai multe terminale de tip flagship.

În același timp, HTC va continua să lanseze și smartphone-uri din zona low-end și mid-range, produse destinate piețelor emergente. Pe lângă zona mobile, taiwanezii vor pune un mare accent și pe tehnologia VR, un prim astfel de set denumit HTC Vive urmând a sosi în magazine începând din aprilie 2016.

De asemenea, se pare că HTC va lansa comercial în primul trimestru din 2016 și prima brățara inteligentă realizată în parteneriat cu brandul Under Armour, device prezentat inițial în cadrul show-ului Mobile World Congress. Dacă 2016 se va dovedi a fi un an bun pentru HTC, rămâne de văzut..

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×