Domo și Flanco ar putea crea o fuziune pentru detronarea liderului Altex

Autor:  | Publicat în:  Retaileri 1.217 ori
<b>Domo și Flanco ar putea crea o fuziune pentru detronarea liderului Altex</b>Potrivit unui articol publicat astăzi în Ziarul Financiar, se pare că Domo și Flanco se află în negocieri pentru crearea unei fuziuni. Se așteaptă ca odată cu realizarea acestei fuziuni, pe piață să își facă apariția un jucător cu afaceri...

Potrivit unui articol publicat astăzi înZiarul Financiar, se pare că Domo și Flanco se află în negocieri pentru crearea unei fuziuni. Se așteaptă ca odată cu realizarea acestei fuziuni, pe piață să își facă apariția un jucător cu afaceri de peste 250 milioane de euro, afaceri care însumează aproape cât liderul pieței, Altex.

Din câte știm,Domo, respectiv Flanco se află pe locul 2 și 3 pe piața de profil din România. Iulian Stanciu, proprietarul magazinelor Flanco și acționar eMAG, a declarat: “O tranzacție ar fi normală având în vedere numărul mare de jucători și numărul prea mare de magazine. Eu sunt deschis către o tranzacție”.

De asemenea, aflăm și faptul că miliardarul bulgar Tzvetan Vassilev, persoană ce controlează indirect Domo și care deține un lanț de magazine electroIT în Bulgaria, este interesat de preluarea unui competitor din piața din România, și de creearea unui jucător care să îl detroneze pe liderul autoritar Altex.

Dan Ostahie, proprietarul celui mai mare jucător din piața de electroIT a precizat:Având în vedere rezulatatele financiare ale celor doi jucători (Domo și Flanco), fiecare cu o cifră de afaceri cât jumătate din cea a Altex - Media Galaxy, o fuziune este mai degrabă sănătoasă, urmând a crea un competitor real pentru Altex”. Domo a obținut anul trecut o cifră de afaceri de 126 milioane euro, iar Flanco 137 milioane euro. Totodată, aflăm și că Domo are în prezent 100 magazine, în timp ce Flanco are aproximativ 80.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×