Facebook a atins 1 miliard de utilizatori, reclamă ce mizează pe emoție făcută pentru TV

Autor:  | Publicat în:  Facebook 786 ori
<b>Facebook a atins 1 miliard de utilizatori, reclamă ce mizează pe emoție făcută pentru TV</b>Mark Zuckerberg exultă după ce un milestone important a fost depășit de către rețeaua socială căreia i-a pus bazele în urmă cu doar câțiva ani de zile a ajuns să depășească pragul a 1 miliard de utilizatori.&nbsp; &nbsp; Avansul Facebook...

Mark Zuckerberg exultă după ce un milestone important a fost depășit de către rețeaua socială căreia i-a pus bazele în urmă cu doar câțiva ani de zile a ajuns să depășească pragul a 1 miliard de utilizatori.

Avansul Facebook nu ar fi fost capabil și fără explozia smartphone-urilor din ultimii 2 - 3 ani de zile. Multe persoane intră de pe telefon spre a vedea câte like-uri a mai primit, care sunt noutățile prietenilor pe celebra rețea socială sau doar pentru a se distra în timpul liber. Până și Google vrea să copieze într-un fel acest model de business și a corelat mai toate serviciile sale cu Google+ care mai are mult de tras până ajunge la nivelul de engagement / timp petrecut pe site, dar auspiciile sunt relativ pozitive.

Fondatorul companiei a reiterat ideea de a ajunge la un moment dat în a aduce în același loc cât mai mulți oameni. Veți vedea în clipul promoțional care este obiectul cu care Facebook dorește să se identifice.

Personal, le-aș cere să facă cât mai repede și o aplicație pentru Android care să funcționeze rapid, nu cred să fie așa greu. Nici măcar un telefon de top nu se mișcă repede pe acolo și există o întârziere enervantă. Am înțeles că Mark Zuckerberg a afirmat câteva chestii de curând:

1. Lumea nu este enervată așa rău de aplicația pentru Android;
2. Prioritatea nr. 1 este optimizarea la maxim a Facebook pe mobil;
3. Nu au de gând să lanseze un smartphone Facebook în viitorul apropiat.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×