Facebook îşi schimbă algoritmul News feedului, pentru a scăpa de clickbait

Autor:  | Publicat în:  Facebook  Aplicatii 3.527 ori
<b>Facebook îşi schimbă algoritmul News feedului, pentru a scăpa de clickbait</b>Cei de la Facebook anunță astăzi schimbarea algoritmului pentru News Feed, și asta pe seama unor numeroase reclamații primite din partea utilizatorilor pentru articolele de tip clickbait ce îndeamnă publicul la accesarea unui anumit link din afara rețelei

În sfârşit primim şi o schimbare pozitivă de algoritm de la Facebook, după câteva schimbări de design aduse în ultimele săptămâni. Se pare că Zuckerberg and co au umblat la algoritm, astfel încât News Feed-ul să nu mai includă clickbait-uri.

Facebook

Aparent utilizatorii FB se tot plângeau de acest flagel, răspândit în cazul conturilor publicaţiilor online şi al televiziunilor mai ales. Ştim cu toţii titlurile gen "A MURIT ACUM... o mare vedetă spune adio" şi apoi mare săgeata spre un link care poate ascunde şi pudelul unei vedete de 105 ani de la Bolywood. Pentru început se vor tăia din ştirile cu clickbait şi articolele care chiar aduc ceva nou şi care să merite citite vor fi promovate mai sus în feed.

Facebook organizează zeci de mii de titluri de ştiri, decizând care sunt clickbait, folosind 2 criterii esenţiale: reţinerea de informaţie necesară pentru a înţelege conţinutul articolului şi exagerarea titlului pentru a crea aşteptări false cititorului. O echipă de la Facebook s-a ocupat de mii de titluri folosind aceste metode de departajare şi validând sau invalidând postările.

Poate aşa se va mai curată şi News Feed-ul plin de senzaţionalism, mai ales în România...

⚡ -3% din preț pe QuickMobile dacă folosești cuponul: QUICK202
Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×