Flick Soccer Brazil Review (Utok i700): un pic din magia loviturilor libere de la Mondial, sub formă de joc arcade (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 642 ori
<b>Flick Soccer Brazil Review (Utok i700): un pic din magia loviturilor libere de la Mondial, sub formă de joc arcade (Video)</b>De mult vreau să încerc jocul Flick Soccer, pentru că pare un titlu arcade distractiv, iar recent am profitat de faptul că jocul a primit o versiune nouă și am testat titlul pe tableta Utok i700. Noul joc poartă numele de Flick Soccer Brazil și e...

De mult vreau să încerc jocul Flick Soccer, pentru că pare un titlu arcade distractiv, iar recent am profitat de faptul că jocul a primit o versiune nouă și am testat titlul pe tableta Utok i700. Noul joc poartă numele de Flick Soccer Brazil și e disponibil gratuit in Play Store.

El este un simulator de lovituri libere, deși simulator e mult spus în acest caz. Jocul e asociat Cupei Mondiale care tocmai s-a încheiat și va permite să trageți la poarta făcând swipe de la minge în sus pe ecran. Puteți regla și ținta făcând swipe în dreapta sau stânga în zona porții, iar după ce ați "lovit" mingea puteți să îi dați un ușor efect cu un mic swipe peste traiectoria balonului. Există și posibilitatea unei mingi curbate, dar acest gest nu e interpretat întotdeauna corect de touchscreen.

Flick Soccer Brazil pune la bătaie 5 moduri de joc. Primul e Specialist, care pur și simplu implică să trageți la poartă, cu jucători în cale, ținte mobile și multiplicatoare de scor disponbile. Al doilea mod este Quickshot, în care sunteți doar voi contra portarului și contra timpului. Veți primi secunde în plus la cronometru cu fiecare lovitură precisă. Ținta este rotundă și este împărțită în 3 zone, inclusiv un bulls eye, cu scor maxim, în centru.

Al treilea mod de joc este Challenge, în care trebuie să adunați trofee lovind ținta și strângând puncte. Fiecare provocare aici e mai grea decât precedenta. în cele din urmă, modul 4 de joc este Cross Bar, care implică lovirea barei de sus a porții pentru a obține puncte. Vă vor sta în cale jucători și va trebui să trageți în bară contra timp. Ultimul mod de joc este Smash Hit, care plasează o serie de ferestre colorate cu steagurile țărilor din lume în poartă și voi trebuie să spargeți geamurile cu mingea, ca în școala generală.

Pe măsură ce jucați ferestrele devin din ce în ce mai mici și mai numeroase. Jocul e distractiv pentru genul sau pseudo sportiv și vă va ține ocupați minute bune. îi acordăm un 9 din 10 și îl descărcați de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

UTOK i700 prețuri actualizate:

Flick Soccer Brazil Review (Utok i700)