Google Now Review - limba romana versus limba engleză, testat pe Nexus 7 (Video)

Autor:  | Publicat în:  Android 4.166 ori
<b>Google Now Review - limba romana versus limba engleză, testat pe Nexus 7 (Video)</b>Cu scuzele de rigoare pentru întârzierea publicării acestui articol, publicam astazi analiza faimosului serviciu Google Now, testat pe tableta Nexus 7. Acest asistent virtual este peste Siri, cel puțin în limba engleză. Google Now a fost anunțat la...

Cu scuzele de rigoare pentru întârzierea publicării acestui articol, publicam astazi analiza faimosului serviciu Google Now, testat pe tableta Nexus 7. Acest asistent virtual este peste Siri, cel puțin în limba engleză. Google Now a fost anunțat la finalul lunii iunie, odată cu Android 4.1 Jelly Bean și este testat de noi în urmatoarele clipuri.

La întrebările în limba engleză, cele legate de lungimea podului din San Francisco și de restaurantele din zona Google Now se descurcă excelent. Google Now își preia răspunsurile din Wikipedia, în cazul întrebărilor de cultura generală, în vreme ce Siri folosește Wolfram Alpha. Am întrebat și cum e vremea și aflați că odată ce Google Now se va obișnui cu întrebările voastre, el se va adapta la comportamentul vostru, prin sistemul de Cards. Spre exemplu, dacă întrebați mereu scorul unei echipe sau căutați mereu o rută de metrou tableta va ține minte aceste opțiuni și le va afișa din start când deschideți Google Now, fără să întrebați nimic. Afisarea se face intr-o serie de ferestre special, adica acele Smart Cards.

Google Now

Am testat și opțiunea de a dicta un email cu tot cu subiect, conținut și destinație și totul prin Google Now, în engleză și funcționează excelent. Am încercat și o traducere dintr-o limbă în alta, dar asta nu a mers prea bine, în vreme ce conversia valutară a funcționat fără probleme. Puteți să îi spuneți lui Google Now să dai play la o anumită melodie de pe YouTube și va funcționa OK. Trecând la limba romana, din start lucrurile nu au mers prea bine, în primul rând că procesează ceva mai mult timp inputul în limba romana și înțelege greșit întrebările noastre.

Google Now

La întrebarea legată de vreme Google Now se descurcă mai bine și se observă de-a lungul întregii sesiuni de întrebări în romana că nu primim feedback audio de la Google Now și că se încarcă mult mai greu rezultatele. Remarcați și că nu putem începe să scriem un mail după dictare în limba romana, din păcate. Per total Google Now în limba engleză este o alternativă excelentă la Siri și S Voice de pe Samsung Galaxy S III, dar vă recomand să îl folosiți mai degrabă în engleză, deoarece versiunea în romana nu e prea bine pusă la punct. Google Now în romana primește nota 5, iar versiunea în engleză nota 9.

Google Now limba engleză:

Google Now în limba română:

Preț Asus Google Nexus 7 în magazinele online: