Google primește încă o lovitură pe partea de publicitate, browserul Safari din iOS 9, ar putea include ad blockere!

Autor:  | Publicat în:  Apple 1.142 ori
<b>Google primește încă o lovitură pe partea de publicitate, browserul Safari din iOS 9, ar putea include ad blockere!</b>Pe Android există deja aplicaţii şi tooluri care au rolul de ad blocker (cu totul că acestea sunt interzise &icirc;n Play Store), dar pe iOS nu avem soluţii de genul. Dacă OS X vine cu suport pentru AdBlock pe Safari, iOS nu are o funcţie...

Pe Android există deja aplicaţii şi tooluri care au rolul de ad blocker (cu totul că acestea sunt interzise în Play Store), dar pe iOS nu avem soluţii de genul. Dacă OS X vine cu suport pentru AdBlock pe Safari, iOS nu are o funcţie similară, sau cel puţin nu avea până la iOS 9.

Având în vedere consumul uriaş de conţinuturi şi cota de browsing a terminalelor iOS, Google va cunoaşte o lovitură serioasă dacă sunt puse în funcţiune adblockerele pe mobil şi tablete în iOS 9. După cum ştiţi deja, Google îşi ia grosul veniturilor din reclame, iar în segmentul Mobile posesorii de tablete şi telefoane cu iOS sunt cei mai mari consumatori de web şi generatori de venit din reclame pentru Google.

Revenind la subiectul principal, ceea ce vedeţi mai sus ar fi o captură din iOS 9, care va permite să activaţi ad blockere în Safari. Avantajul e că paginile web se vor încărca mai rapid, iar pe viitor aceste "Content Blockere" vor putea să permită utilizatorilor să aleagă ce conţinuturi să se încarce pe pagina şi ce nu. Între timp Apple are şi grijă de modul în care vom consuma ştirile, de vreme ce a lansat aplicaţia News la WWDC.

Probabil aceea va include şi propriile secţiuni de reclame, iar advertiserii "alungaţi" din Safari vor poposi în News.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×