Astăzi, 3 aprilie, cei de la Huawei anunță lansarea oficială a noului lor centru Enterprise Global Service Center (EGSC) în București - aceasta fiind creată cu scopul de a servi pe post de platformă multi-servicii în care clienții și partenerii interacționează cu Huawei. Centrul de servicii se află într-o clădire nouă cu suprafața de 2000 metri pătrați ce a necesitat o investiție de peste 10 milioane de euro.
Din declarația lui Vlad Doicaru, Director Enterprise Huawei România, aflăm că noul centru de servicii își va desfășura activitatea în 4 departamente: suport tehnic, implementare de la distanță, operațiuni de rețea, precum și suport pentru parteneri și marketing. Această capabilitate extinsă de servicii în combinație cu o linie de produse de vârf și cu o colaborare strânsă cu parteneri logistici de top, le permite celor de la Huawei să ofere servicii de înlocuire a pieselor de schimb și implementare de la distanță la standardele cele mai înalte, 24/7, în peste 170 țări.
Ni se dezvăluie că Departamentul de Suport Tehnic este responsabil cu furnizarea de piese de schimb, trimiterea inginerilor pe teren și oferirea de management centralizat al cererilor de servicii, în vreme ce departamentul de Implementare de la Distanță oferă un cadru revoluționar de colaborare ce conectează virtual clienții cu experții globabil Huawei prin intermediul dispozitivelor inteligente.
Folosind această opțiune, inginerii Huawei pot asista clienții și partenerii în cadrul activităților de planificare, design, verificare și asigurare a serviciilor, oriunde s-ar afla. Departamentul de Operațiuni de Rețea asistă clienții prin outsourcing IT și servicii de tip Smart Network Operation (NOS), în vederea reducerii costurilor de operare și sprijinirea clienților în activitățile lor de business curente.
Cât despre departamentul de Suport pentru Parteneri și Marketing, acesta va oferi servicii de consultanță și un laborator pentru a ajuta clienții și partenerii să acceseze mai rapid tehnologiile și serviciile oferite de către Huawei. Prin această lansare a noului Enterprise Global Service Center, Huawei își consolidează și mai mult platforma de servicii la nivel global ce constă în două centre similare aflate în China și Mexic, 5 centre regionale și alte 7 centre naționale de Asistență Tehnică (TAC), 139 de centre de piese de schimb în toată lumea și mai mult de 1100 centre logistice.


