Huawei anunţă rezultatele pe anul 2016: creştere de 43% în zona Consumer Business şi vinde 139 de milioane de smartphone-uri

1.226 ori
<b>Huawei anunţă rezultatele pe anul 2016: creştere de 43% în zona Consumer Business şi vinde 139 de milioane de smartphone-uri</b>Huawei tocmai a anunţat rezultatele financiare pe anul 2016, incluzând venituri, profit şi creşterea în diferite teritorii de pe glob. Gigantul chinez se află într-o pasă ascendentă de ani buni, semnalată clar din 2015, când ajungea la 100 de milioane de

Huawei tocmai a anunţat rezultatele financiare pe anul 2016, incluzând venituri, profit şi creşterea în diferite teritorii de pe glob. Gigantul chinez se află într-o pasă ascendentă de ani buni, semnalată clar din 2015, când ajungea la 100 de milioane de smartphone-uri vândute. Hai să vedem cum au stat în 2016.

Astfel, Huawei a înregistrat o creştere de venituri de 43.6% în zona Consumer Business, de 23.6% în zona operatorilor şi 47.3% în secţiunea enterprise. Cât despre distribuirea globală, Huawei a făcut un salt cu 13.3% la venituri în Americi, 41% în China, 36.6% în zona Asia Pacific şi 22.5% în EMEA. Cine vrea şi cifre, trebuie să afle că veniturile companiei chineze au fost de 75.1 miliarde de dolari, în creştere cu 32% faţă de 2015.

Huawei anunţă rezultatele pe anul 2016: creştere de 43% în zona Consumer Business şi vinde 139 de milioane de smartphone-uri

Profitul net a fost de 5.3 miliarde de dolari, un salt de 0.4%, iar Huawei a continuat investiţiile, ajungând la 11 miliarde de dolari cheltuiţi pe cercetare şi dezvoltare. Eric Xu, CEO Huawei prin rotaţie a afirmat că anul 2016 a însemnat o creştere solidă pentru Huawei, dar şi o evoluţie în digitalizare, creşterea inteligenţei aparaturii şi o evoluţie a tuturor industriilor.

Colaborarea cu operatorii a generat 41.8 miliarde de dolari pentru Huawei, fiind un business de tradiţie pentru chinezi, profitabil cu mult înainte ca firma să intre în zona smartphone. Pe măsură ce zona Internet of Things creşte şi ne apropiem de epoca 5G, e de aşteptat ca şi Huawei să prindă tot mai multe contracte. Huawei e implicată şi în transformarea industriilor verticale, inclusiv energie, finanţe, guvernare, siguranţă publică şi sănătate.

Huawei anunţă rezultatele pe anul 2016: creştere de 43% în zona Consumer Business şi vinde 139 de milioane de smartphone-uri

Am aflat şi că Huawei a livrat 139 de milioane de smartphone-uri în 2016, generând 25.9 miliarde de dolari în secţiunea Consumer Business, o creştere de 44%. Pe viitor se va miza mai mult pe soluţii cloud, soluţii Smart City şi de siguranţă publică. Documentele oficiale care subliniază performanţele Huawei amintesc şi de încheierea de alianţe pentru iniţiativele 5G.

E vorba deocamdată de colaborarea cu autorităţi pentru a standardiza clar noul tip de conectivitate, astfel încât să nu mai existe confuzia de la începuturile 4G-ului, prin WiMAX şi LTE. Printre partenerii de bază Huawei sunt amintiţi şi Audi, BMW, Daimler, Ericsson, Intel, Nokia şi Qualcomm, toate implicate în proiecte 5G şi auto. Pentru 2017 dorinţă este de a vinde mai multe smartphone-uri, de a consolida numărul deja mare de brevete şi de a încheia noi parteneriate.

E interesant că Huawei se ţine totuşi departe de zonele AR şi VR şi nici nu pariază atât de mult pe zona de purtabile sau gaming ca rivalii săi. 2016 a însemnat şi parteneriate începute cu Leica, Harman Kardon si Porsche Design, iar in 2017 aşteptăm alte colaborări de gen.

⚡ Poți obține un voucher de 10 euro când cumperi un telefon OnePlus, bani ce pot fi cheltuiți pe accesorii dacă inițiezi comanda folosind acest link.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×