Huawei se numără printre companiile de top când vine vorba de popularitate şi apreciere a brandului, iar raportul Best Global Brands confirma acest lucru. Se pare că firma chineză ar fi urcat 16 poziţii faţă de anul precedent, clasându-se pe locul 72 în top.
Acesta e al doilea an consecutiv în care Huawei se află în topul Interbrand, de când compania a început să fie inclusă în top în anul 2014. Printre factorii au determinat urcarea în ierarhie se număra creşterea veniturilor companiei, invesţiile în cercetare şi dezvoltare, dar şi produsele noi şi apreciate. Parteneriatul cu Leica, pornit în acest an a sporit de asemenea popularitatea producătorului lui P9 şi 9 Plus.
Valoarea brandului este estimată la 5.835 milioane de dolari şi a crescut cu 18% faţă de anul trecut. Se remarcă creşterea notorietăţii firmei pe piaţa din Europa, prin parteneriate cu operatori locali, dar şi prin popularizarea soluţiilor enterprise în rândul partenerilor. Între anii 2011 şi 2015 Huawei a înregistrat venituri de 60.8 miliarde de dolari, iar anul trecut Huawei a livrat 108 milioane de smartphone-uri.
Următoarele segmente în care operează compania sunt dezvoltarea tehnologiei 5G şi Internet of Things.


