iPhone 11 este primit cu răceală în Asia; Nu face o primă impresie bună în rândul analiștilor

1.544 ori
<b>iPhone 11 este primit cu răceală în Asia; Nu face o primă impresie bună în rândul analiștilor</b>Mâine este ziua cea mare, în care încep precomenzile pentru iPhone 11 şi vom începe să aflăm cât de bine sunt primite noile iPhone-uri. Până una-alta, se pare că asiaticii nu sunt deloc impresionaţi, judecând după reacţia analiştilor

Mâine este ziua cea mare, în care încep precomenzile pentru iPhone 11 şi vom începe să aflăm cât de bine sunt primite noile iPhone-uri. Până una-alta, se pare că asiaticii nu sunt deloc impresionaţi, judecând după reacţia analiştilor şi experţilor din Orient.

Apple a scăzut preţul celui mai accesibil iPhone din această serie, astfel că iPhone 11 costă 700 dolari, acolo unde iPhone XR era 750 dolari. Analiştii strâmbă totuşi din nas şi nu văd în noul trio un succes în Asia. Experţii văd în scăderea de preţ şi o tentativă de a recuce teren în China, acolo Apple începuse să scadă serios, între îndemnurile la boicot pentru a i-o plăti lui Trump şi creşterea Huawei pe fondul patriotismului.

Chinezii sunt greu de impresionat cu 2 camere pe iPhone 11 şi cele 3 camere de pe iPhone 11 Pro şi 11 Pro Max. Asta pentru că Xiaomi, Huawei, Oppo şi Vivo oferă deja telefoane quad camera foarte multe şi asemenea setup-uri au ajuns deja ceva normal, etalat şi pe telefoane midrange. E şi lipsa de suport 5G ca neajuns pe iPhone 11, iar China e în plină accelerare a implementării şi lansării de reţele 5G, deci încă un tren pierdut.

Ca să nu mai vorbim că în Coreea de Sud sunt sute de mii de utilizatori 5G şi toţi au Samsung. Japonia a început şi ea să mişte pe piaţa 5G şi acolo se discută despre streaming 8K. Un analist de la CFRA vede totuşi preţul mai mic al lui iPhone 11 ca un semn bun şi consideră că serviciile Apple Arcade şi Apple TV+ vor atrage ceva clienţi, chiar şi în Asia.

Ele costă în jur de 5 dolari pe lună, cu abonament Family, dar deocamdată nu sosesc în China. Ştiu că la un moment dat iPhone-ul era un simbol de statut pentru pătura mijlocie în creştere în China, dar tensiunile recente dintre SUA şi China au făcut ca produsul trendy să fie mai degrabă unul infam. Am mai văzut totuşi predicţii negre pentru Apple devenite brusc vânzări mari după câteva luni.

Material Video Promovat:

Teste acoperire și viteză 5G în București prin Speedtest Ookla, în rețeaua Orange

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×