De când s-a "răcit" cazul Galaxy Note 7 am mai văzut câteva explozii ici şi colo de iPhone-uri şi unele terminale Samsung, dar fără un număr alarmant şi fără că vina să pară a aparţine producătorilor . Azi în schimb avem un caz interesant din Singapore, unde unui client cu S7 Edge-ul defect i-ar fost înlocuită unitatea doar după ce ar fi semnat un proces verbal şi un NDA. Ceea ce el nu a dorit să facă...
Practic bărbatul din Singapore nu primea nici o unitate în schimbul celei defecte dacă nu era de acord să renunţe să facă publice plângerile sale. Asta includea şi postarea în social media, cu riscul unui proces dacă apărea vreun detaliu pe Twitter, Facebook sau alte medii de gen. Pe 23 februarie avea loc problema, care a presupus supraîncălzirea telefonului, ducând la o defecţiune fatală a terminalului.
Atunci când clientul s-a dus la reprezentanţa Samsung să schimbe handsetul cu probleme a primit un act de semnat. În el scria clar că prin acceptarea noului terminal respectivul client se obligă să nu discrediteze produse Samsung, servicii sau angajaţi Samsung prin social media sau articole în presă. După ce a refuzat să semneze, bărbatului nu i-a mai fost dată unitatea de schimb.

A trimis apoi un email către Samsung, care a promis că va investiga cazul, dar nu a mai revenit cu detalii. Pe 24 martie ghinionistul a postat pe pagina Samsung Mobile Singapore despre păţania sa, iar răspunsul primit acolo a fost că documentul e unul "standard". Termeni ca "un gest de bunăvoinţă" apar în procesul verbal, Samsung părând să facă o favoare utilizatorului, deşi e vorba de garanţie aici.
Între timp o reprezentanța Samsung din Singapore a luat foc, ceea ce minţile diabolice ar putea lega cu acest caz, dar e doar o coincidenţă nefericită. Putem dezbate cât vreme problema, dar contractele, înţelegerile şi procesele au mereu termeni pe care lumea nu îi citeşte şi dacă ne uităm cu atenţie vom găsi mereu astfel de clauze. Garanţia e totuşi garanţie şi sperăm să se rezolve problema!


