Lenovo lansează brandul Moto în România, într-un eveniment cu Andi Moisescu şi Marian Râlea "Magicianul" drept amfitrioni

1.231 ori
<b>Lenovo lansează brandul Moto în România, într-un eveniment cu Andi Moisescu şi Marian Râlea "Magicianul" drept amfitrioni</b>Lenovo a preluat Motorola cu ceva vreme în urmă, dar lansarea locală a brandului Moto în varianta nouă a avut loc abia ieri, pe 17 august. Cu această ocazie am aflat şi cum se poziţionează brandul în ţara noastră şi ce ne aduc modelele Moto G4.

Lenovo a preluat Motorola cu ceva vreme în urmă, dar lansarea locală a brandului Moto în varianta nouă a avut loc abia ieri, pe 17 august. Cu această ocazie am aflat şi cum se poziţionează brandul în ţara noastră şi ce ne aduc modelele Moto G4.

Evenimentul a avut loc la restaurantul Point, în Bucureşti, cu un public numeros şi numere de magie ca divertisment pre eveniment. Pe scena s-a aflat Andi Moisescu drept prezentator, dar şi Marian Râlea, pe care îl ştim că "Magicianul" de la emisiunea Abracadabra, care începea dimineţile multor copii cu mulți ani în urmă. Magicianul a avut un dialog plin de metafore cu Andi Moisescu, a discutat despre magie, despre abordarea "fără mofturi" a lui Moto G4 şi despre ce înseamnă Lenovo şi Motorola pe piaţa locală.

S-a reamintit faptul că Motorola a inventat telefonul mobil şi că noua strategie aplicată de brandul Moto la noi implică un site special pentru noile produse, unde vom putea posta exemple de mofturi şi "fiţe" şi vedea conţinuturi produse de YouTuberi locali precum Zmenta spre exemplu. Pe scenă au urcat şi managerul Lenovo/Motorola pe Europa de Est, dar şi reprezentantul secţiunii locale Lenovo.

Cu această ocazie am aflat că Lenovo ţinteşte spre o cotă de piaţa "cu două cifre" în România în zona smartphone şi că suntem cea mai importantă piaţă pentru Lenovo din Europa de Sud-Est. Revenind puţin la platforma lenovomoto.ro, acolo cei care postează exemple de mofturi pot câştiga premii şi beneficia de conţinuturi exclusive.

La eveniment am putut admira şi proiecţii ale unor mofturi pe un perete special, pe care erau exemplificate lângă modele Moto G4 prin proiecţii laser tot felul de "fiţe" ale cuplurilor aflate la  restaurant, ale celor care sunt prea leneşi să meargă pe jos şi iau taxiul, cei care îşi cumpără o maşină mai scumpă decât garsoniera lor şi tot aşa.

Dacă mă întrebaţi pe mine, Moto se poziţionează într-o zonă a simplităţii şi deschiderii faţă de public, fără să promită funcţii bombastice pentru terminalele sale sau extra software inutil pe handset-uri. Se vede faptul că Motorola a aparţinut de Google o perioadă bună, împrumutând din filosofia lor. Sperăm să continue această abordare fără artificii inutile şi în următorii ani şi abia aşteptam să vedem şi modelele Moto Z la noi. Până atunci puteți vizita site-ul celor de la Orange, care au și listat deja Moto G4 în stoc pe magazinul on-line.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×