LG schimbă strategia în zona smartphone, vrea să reducă pierderile; Se va abate de la perioadele clasice de lansări

400 ori
<b>LG schimbă strategia în zona smartphone, vrea să reducă pierderile; Se va abate de la perioadele clasice de lansări</b>Cu scopul de a reduce pierderile cauzate în zona Mobile, sud-coreenii de la LG au luat decizia de a schimba strategia pe această piață smartphone. Astfel nu vom mai avea lansări de flagship-uri sincronizate cu cele ale rivalilor precum s-a întâmplat

LG Electronics a anunţat prin intermediul şefului său că nu va mai avea un program bătut în cuie pentru lansările telefoanelor din seriile sale principale. Se fac mişcări strategice şiLG încearcă să reducă pierderile în segmentul de telefonie.

LG

Acesta este pe minus de 11 trimestre deja, o situaţie familiară pentru că am văzut ceva de gen şi la HTC şi la BlackBerry înainte să îi cumpere TCL. Vice directorul LG Electronics, Cho Sung-Jin a declarat în această săptămână ca noile telefoane vor fi lansate "când e nevoie" şi "nu pentru că şi alţii lansează telefoane".

LG

Aceste declaraţii au venit ca răspuns la întrebările cu privire la debutul lui LG G7. Oficialul a confirmat că seriile G şi V rămân în vigoare şi vor avea multiple sub variante pe viitor. Strategia în zona smartphone se schimbă şi din cauza îngrijorărilor cu privire la livrarea de componente şi materiale. În 2017 grosul vânzărilor LG Mobile a venit de la modele de buget şi midrange.

Business-ul smartphone a redus totuşi pierderile cu 40% faţă de anul anterior, ajungând la 650 de milioane de dolari (pe minus evident). Nici pentru 2018 predicţiile nu arată prea roz, conform analiştilor. LG a prezentat la CES 2018 un robot numit CLOi, bazat pe AI care a avut parte de un mare FAIL pe scenă, refuzând să răspundă la comenzi şi să facă ce zicea prezentatorul. Vedeţi mai sus eşecul.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×