Meizu se pregăteşte de rebranduire pentru a ataca mai eficient piaţa europeană; Iată noul logo şi nouă abordare

Autor:  | Publicat în:  Meizu 1.374 ori
<b>Meizu se pregăteşte de rebranduire pentru a ataca mai eficient piaţa europeană; Iată noul logo şi nouă abordare</b>Meizu a intrat pe radarul nostru cu c&acirc;ţiva ani &icirc;n urmă, fiind o companie din China care clona iPhone-uri. &Icirc;ntre timp au reuşit să fie printre puţinele companii ce foloseau procesoare Exynos de la Samsung, să obţină finanţare de...

Meizu a intrat pe radarul nostru cu câţiva ani în urmă, fiind o companie din China care clona iPhone-uri. Între timp au reuşit să fie printre puţinele companii ce foloseau procesoare Exynos de la Samsung, să obţină finanţare de la MediaTek şi să lanseze câteva terminale foarte atractive. Circulă şi zvonuri că ei ar fi OEM pentru Nokia în 2016. Ei bine, azi avem detalii despre rebranduirea companiei şi strategia pe următoarea perioadă.

Se pare că spre deosebire de Samsung sau Huawei care merg pe dotări de top când îşi promovează produsele, Meizu va pune accent pe emoţie, după modelul Apple sau Xiaomi. Noul logo este mai cool, cu fonturi angulare subţiri, amintind de titulatura unei publicaţii. Compania va adopta un logo de culoare albastră, care va ieşi în evidenta faţă de rivalii săi, mai ales că fontul e diferit, cu muchii rotunjite şi o literă "E" şi "Z" decupata.

Telefon Meizu cu noul logo

Compania îşi va segmenta produsele în două: hardware, adică seria de telefoane Meizu şi software, adică Flyme OS. La rândul său, zona hardware va include 3 serii de terminale, cu MX în frunte, plus o gamă de phableturi şi una de modele entry level. O astfel de schimbare de strategie şi abordare poate doar însemna extinderea companiei către noi orizonturi şi noi pieţe.

Meizu

Noul logo va apărea pe viitoarele flagshipuri, anunţate până la final de an. Cum vi se pare noul Meizu?

Meizu, noul logo

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×