Microsoft cumpara compania de advertising mobil ScreenTonic

Autor:  | Publicat în:  Advertising 763 ori
<b>Microsoft cumpara compania de advertising mobil ScreenTonic</b>Microsoft a anuntat astazi ca este gata sa achizitioneze firma europeana de advertising mobil, ScreenTonic. Astfel producatorul lui Windows Vista isi va intari pozitia in domeniul advertising-ului pe telefonul mobil. Cu toate acestea gigantul producator...

Microsoft a anuntat astazi ca este gata sa achizitioneze firma europeana de advertising mobil, ScreenTonic. Astfel producatorul lui Windows Vista isi va intari pozitia in domeniul advertising-ului pe telefonul mobil.

Cu toate acestea gigantul producator de software (si nu numai) nu a dat detalii in legatura cu aspectele financiare ale tranzactiei. ScreenTonic isi are sediul in Paris si este una dintre primele companii din Europa care s-au ocupat cu dezvoltarea platformei destinate managementului si plasarii reclamelor pe Internet, in varianta sa mobila.

ScreenTonic este de asemenea o agentie de advertising pentru companiile care doresc sa inceapa campanii de marketing pentru telefoane mobile. Printre acestea se numara "3i" si "I-Source Gestion". Industria advertisingului pe telefonul mobil este inca la inceputuri, in comparatie cu advertisingul pe Internet, dar reprezinta totusi o zona de interes pentru Microsoft si competitorii sai in domeniu, Yahoo si Google.

Advertisingul online a devenit o industrie de miliarde de dolari in doar cativa ani, iar companiile mari spera ca si varianta mobila va avea aceeasi soarta.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×