De curând, în cadrul unui interviu acordat Ziarului Financiar, noul CEO Vodafone România, și anume Ravinder Takkar, a dezvăluit planurile sale cu privire la serviciile de pe această piață. Printre serviciile care va avea un potențial uriaș de dezvoltare și care ar putea înregistra o dublare a numărului de utilizatori în doar doi ani se numără internetul mobil.
Imediat după preluarea conducerii în luna mai a acestui an, Ravinder Takkar și-a fixat prioritățile pentru piața din România: datele mobile, clienții de business și plățile mobile prin serviciul Vodafone M-Pesa. Acesta a declarat faptul că piața din România prezintă o mulțime de oportunități, o piață în care rata de penetrare a serviciilor de internet nu este încă foarte ridicată în comparație cu alte țări europene.
De asemenea, Takkar mai adaugă și o informație cu privire la faptul că rata de penetrare a smartphone-urilor la Vodafone s-a dublat deja în comparație cu cifrele înregistrate anul trecut, 55% dintre telefoanele vândute în acest moment fiind smartphone-uri. Principala prioritate Vodafone este aceea de a aduce toți românii pe internet, o piață care se va dubla în următorii doi ani.


