[UPDATE2] O parte din clienții Orange au probleme în accesarea serviciilor de voce și date; Iată mesajul de informare emis de operator

557 ori
<b>[UPDATE2] O parte din clienții Orange au probleme în accesarea serviciilor de voce și date; Iată mesajul de informare emis de operator</b>După o veste bună legată de lansarea tehnologie eSIM pe plan local, iată că rețeaua Orange România are parte de - numeroși clienți ai operatorului semnalând probleme în ultimele ore cu accesarea serviciilor de voce și date

UPDATE 30-03-2019: Prin intermediul grupului de Facebook Mobilissimo aflăm că Orange oferă un bonus de 5 GB clienților afectați de incidentul de rețea din data de 27 martie. Acest bonus va putea fi utilizat până la data de 30 aprilie. 

Orange

UPDATE: După cum am menționat și în postarea inițială, Orange România avea să revină cu o declarație oficială și amănunțită a problemelor întâmpinate de către utilizatori pe data de 27 martie. Aveți mai jos informarea de presă:

În data de 27 martie, începând cu ora 14:34, o parte dintre clienţii noştri au întâmpinat dificultăţi în accesarea serviciilor de voce şi date, precum şi a aplicațiilor Orange. Această situaţie a apărut ca urmare a unor secționări multiple simultane ale magistralelor principale de fibră optică în județele Bistrița-Năsăud, Brașov și Mehedinți. Echipele noastre tehnice au intervenit prompt pe teren și au repus serviciile în funcțiune gradual, începând cu ora 16:40. Serviciile au revenit la parametri normali de funcționare la ora 17:40.

Secționările care au afectat rețeaua de fibră optică au fost cauzate de o alunecare de teren în județul Mehedinți și de lucrări de construcții civile, fără legătură cu rețeaua Orange, în județele Brașov și Bistrița-Năsăud. Din păcate, astfel de situații nu sunt izolate, doar anul trecut ne-am confruntat cu peste 1200 de incidente de secționare a fibrei, majoritatea fără impact asupra serviciilor oferite clienților noștri. De regulă, acestea nu au impactul avariei de astăzi, deoarece în rețeaua Orange folosim dublă protecție și, în anumite cazuri, chiar triplă protecție a infrastructurii de fibră optică.

Situația excepțională de astăzi a apărut din cauza faptului că toate cele trei inele de protecție a magistralelor principale de fibră optică au fost secționate simultan, conducând la izolarea unor echipamente și platforme de servicii critice pentru rețea.

Regretăm disconfortul creat și le mulțumim clienților noștri pentru înțelegere

ARTICOL INIȚIAL:

După o veste bună legată de lansarea tehnologie eSIM pe plan local, iată că Orange România întâmpină o problemă - numeroși clienți ai operatorului semnalând dificultăți în ultimele ore în accesarea serviciilor de voce și date. Inclusiv pe grupul Mobilissimo de Facebook au apărut confirmări ale rețelei picate în regiuni precum București, Buzău, Alba Iulia, Timișoara sau Craiova.

Unii afirmă că rețeaua ar fi revenit în principalele orașe, dar nu știm exact cum se prezintă situația la nivel național în momentul de față. Cu toate acestea, operatorul portocaliu s-a folosit de rețeaua de socializare Facebook pentru a transmite un mesaj de informare către public, acesta fiind afișat mai jos:

Salut, momentan, o parte dintre clienții noștri întâmpină dificultăți în accesarea serviciilor de voce și date, precum și a aplicațiilor Orange. Această situație se manifestă ca urmare a secționării multiple în rețeaua de fibră optică. Colegii nostri din departamentul Tehnic lucrează deja la remedierea problemei. Ne cerem scuze pentru neplăceri și îți mulțumim pentru înțelegere. Revenim imediat ce avem noutăți.

Din mesajul dezvăluit de către Orange, reiese faptul că situația problematică se manifestă ca urmare a secționării multiple în rețeaua de fibră optică. Se lucrează la remedierea problemei și în orele următoare ar trebui să primim o nouă declarație oficială din partea operatorului cu privire la problema întâmpinată de către clienți. 

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×