Deși e o companie mică, la început de drum și aflată în stadiu de startup OnePlus a pornit excelent la drum. Astfel, ei au organizat săptămâna trecută un eveniment pentru fanii primului său telefon - OnePlus One, eveniment în cadrul căruia au fost prezenți de asemenea jurnaliști și bloggeri.
La eveniment s-au aflat zeci de unități ale handsetului, pe care au pus mâna cei prezenți și sunt sigur că au fost oferite și în teste modele OnePlus One. Am vrea să vedem atât de multe unități și în cadrul lansărilor din România, de vreme ce la noi de regulă sunt prezente cam 3-5 unități, iar ele se plimbă din 3 în 3 zile pe bloggeri și publicații.
Din păcate în 3 zile e imposibil să faci o recenzie pertinentă. Cu un Xiaomi care îl are pe VIP-ul Hugo Barra de la Google și cu OnePlus One care știe să facă PR, vedem cum China învață cum se lucrează corect și eficient pe piața smartphone-urilor. Le mai lipsește doar factorul distibuție și poate că vom asista la apariția unui nou Apple...