Grupul France Telecom-Orange a anunțat cu puțin timp în urmă rezultatele financiare pe ultimul trimestru al anului trecut, informații valabile la data de 31 decembrie. Astfel, aflăm că Orange a înregistrat venituri de 243 milioane de euro în trimestrul trecut, pentru un total de 973 de milioane de euro pe anul 2010.
Performanța trimestrului trecut reprezintă o îmbunătățire cu 4.2% a evoluției anuale, în comparație cu trimestrul anterior. în plus, s-a înregistrat și o diminuare de 4.5% și se merge pe trendul de stabilizare a veniturilor. Cota de piață a companiei a crescut de asemenea, iar printre mutările inspirate efectuate de Orange în 2010 se numără ofertele pentru smartphone-uri, francizele deschise, Orange Care și programele de perfecționare pentru forța de vânzări, conform lui Thierry Millet, CEO Orange România.
Operatorul avea 10,5 milioane de clienți în țara noastră la finalul anului trecut, 60.000 de noi clienți alăturându-se celor deja existenți doar în trimestrul 4. Astfel, Orange a înregistrat o scădere cu 5% a bazei clienților, pusă pe seama evoluției segmentului PrePay. Venitul mediu anual pe utilizator a atins suma de 83.1 euro.