Indiferent de numarul de concedieri si de terminalele lansate la CES 2009, Motorola continua sa aiba probleme, sectiunea sa de telefonie mobila avand comportamentul unei nave care se scufunda.
In ciuda incercarii oficialilor sai de a "petici" compania, competitia ucide incet celebrul brand american care a dat lumii seriile RAZR si ROKR. Problemele au devenit mai clare miercuri, atunci cand Moto a anuntat ca vanzarile din ultimul trimestru sunt mult mai proaste decat au anticipat. Numarul de unitati vandute s-a injumatatit, in comparatie cu anul precedent, nici el unul prea bun pentru companie.
Cota de piata a celor de la Motorola a scazut de la peste 20% in 2006 la doar 6% acum si asta in conditiile in care e putin probabil ca un telefon Motorola 3G dotat cu Android sa isi faca aparitia pana de Craciun. Cine poate salva producatorul american din aceasta situatie? O companie asiatica? HTC ? O fuziune dintre cele doua pare o idee excelenta, sau poate HTC va reusi chiar sa cumpere Moto, avand in vedere profiturile obtinute in 2008 si fondurile de care dispune.
Sursa: FT.com