Microsoft a devenit un soi de etalon în ultima vreme, când vine vorba de promovarea produselor sale. Ei au făcut o treabă foarte bună cu promovarea lui Surface, dar și a lui Windows Phone și seriei Lumia. Acum vedem o metodă total inedită de a promova Office 365.
Ei bine, MS a instalat un router T-Mobile în cel mai nou număr al revistei Forbes. Practic, 4 pagini includ mecanismele necesare pentru a servi drept hotspot WiFi, ceea ce sună foarte interesant. Publicația devine hotspot pentru 2 săptămâni și ea a ajuns în ediție limitată în mâna unor jurnaliști, bloggeri și oameni din zona tech/IT.
Se pare că isprăvi de acest gen se practică în SUA, iar Entertainment Weekly a făcut una și mai și, instalând un smartphone în cadrul unei reviste, pentru a vedea o reclamă video și tweeturi. Cu o astfel de prezență în presă, campania celor de la Microsoft nu va fi uitată prea curând, vă asigur. Pe când și la noi astfel de campanii, în puținele publicații rămase?