[UPDATE 7 martie] Rețeaua Telekom România întâmpină o serie de probleme tehnice; operatorul atenționează clienții

Autor:  | Publicat în:  TELEKOM 4.492 ori
<b>[UPDATE 7 martie] Rețeaua Telekom România întâmpină o serie de probleme tehnice; operatorul atenționează clienții</b>Prin intermediul unei postări de pe pagina oficială de Facebook, operatorul Telekom România ține să își informeze clienții despre o problemă tehnică apărută astăzi în rețea, motiv pentru care unii utilizatori pot întâmpina greutăți în accesarea

UPDATE 7-03-2018: La două zile de la problemele tehnice pe care Telekom le-a întâmpiat și care au dus la incapacitatea utilizatorilor de a folosi rețeaua, operatorul anunță o recompensă pentru abonați și utilizatori de cartele Pre-Pay. Mai multe detalii găsiți mai jos:

Telekom le mulţumeşte clienţilor pentru înţelegere şi suport şi anunţă că le oferă acestora reducere la factură şi credit suplimentar la Cartelă pentru nefuncţionarea serviciilor mobile în data de 5 martie, precum şi beneficii adiţionale, atât pentru clienţii rezidenţiali, cât şi business.

Astfel, abonaţii persoane fizice şi companii, clienţi ai serviciilor mobile precum şi cei ai ofertelor integrate fix-mobil, vor primi o reducere echivalentă unei zile de abonament la prima factură lunară emisă după data de 11 martie. Clienţii cu servicii preplătite vor primi credit suplimentar cu echivalentul consumului mediu zilnic (la nivelul bazei de clienţi). Acesta va fi încărcat automat pe cartelă începând de săptămâna viitoare. Atât reducerea la abonament, cât şi creditul suplimentar vor fi oferite clienţilor automat, fără a fi necesar ca aceştia să parcurgă paşii procedurali din contract.

În plus, începând din 2 aprilie, toţi clienţii Telekom ai serviciilor pe bază de abonament vor primi gratuit beneficii de voce, SMS şi date NELIMITATE naţional, valabile 30 de zile, pe care aceştia vor putea să le activeze oricând doresc, până la sfârşitul anului. Detalii referitoare la modalitatea de activare a acestor beneficii vor fi disponibile pe www.telekom.ro, începând de luni, 12 martie. Pentru clienţii companii care se bucură deja de oferta Freedom cu beneficii nelimitate, Telekom oferă un SIM gratuit cu 2 GB trafic de net 4G, activ pe o perioadă de 30 de zile, pe care aceştia îl pot solicita în magazinele Telekom până la finalul anului 2018.

ARTICOLUL INIȚIAL:

Prin intermediul unei postări de pe pagina oficială de Facebook a operatorului Telekom România astăzi faptul că rețeaua întâmpină o serie de probleme de natură tehnică - cauză ce poate afecta utilizatorii după cum descoperiți în rândurile următoare. Se specifică aici că se pot întâmpina dificultăți în accesarea serviciilor de voce și date mobile, fără a fi menționate orașele sau zonele în care problema tehnică apare.

Telekom

De asemenea, Telekom spune că echipele sale tehnice lucrează chiar în aceste momente pentru remedierea difuncționalităților în cel mai scurt timp posibil. Există și scuze din partea operatorului incluse în acest mesaj de pe platforma socială și așteptăm ceva detalii extra în următoarele ore pentru a ne fi clarificată situația - moment în care vom reveni cu un update aici!

Îi mulțumim pentru pont lui Ilie Mihai!

❗ -3% din preț pe QuickMobile dacă folosești cuponul: QUICK202
Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×