Samsung a cheltuit pe publicitate mai mult decât Coca-Cola În 2012

Autor:  | Publicat în:  Samsung 1.040 ori
<b>Samsung a cheltuit pe publicitate mai mult decât Coca-Cola În 2012</b>Nu cred că mai este necesar să repet, dar cunoașteți că Samsung o duce bine în ce privește comercializarea lui Samsun Galaxy S III - vârful lor de gamă pe telefoane mobile cât și a Samsung Galaxy Note II, cel mai puternic phablet din piață....

Nu cred că mai este necesar să repet, dar cunoașteți că Samsung o duce bine în ce privește comercializarea lui SamsunG Galaxy S III - vârful lor de gamă pe telefoane mobile cât și a Samsung Galaxy Note II, cel mai puternic phablet din piață.

Horace Dedieu de la Asymco a compilat niște date statistice ce relevă:

  • Samsung - 17% ca margine de profit pentru partea de telecom;
  • Nokia - 25%;
  • BlackBerry - 30%.

Acum vă dați seama că Samsung o duce mai bine. Vinde și mai mult, dar și produsele sale sunt mai scumpe. Această margine de profit redusă în cadrul Samsung se datorează bugetului de marketing supradimensionat. Există informații în piață cum că ar depăși și Coca-Cola care are ca principal obiectiv să-și promoveze produsul și nu au o divizie de Research & Development precum cea sud-coreenilor plus multe alte agregate ce generează costuri.

Observați că și poziționarea pe primul loc în ce privește vânzările se face cu oarecare costuri. Samsung a depășit la acest capitol și pe Apple care se cunoaște de pe vremea lui Steve Jobs că investește serios în campaniile de advertising.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×