Granny Smith review: un joc foarte distractiv și original, cu o fizică foarte bună (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 1.817 ori
<b>Granny Smith review: un joc foarte distractiv și original, cu o fizică foarte bună (Video)</b>Cei de la Mediocre Games sunt cunoscuți pentru titlul Sprinkle, dar iată că au dat din nou lovitura cu jocul Granny Smith, pe care l-am testat pe iPad Mini. Acest joc are o fizică fantastică și mai ales când vine vorba de distrugerea obiectelor el...

Cei de la Mediocre Games sunt cunoscuți pentru titlul Sprinkle, dar iată că au dat din nou lovitura cu jocul Granny Smith, pe care l-am testat pe iPad Mini. Acest joc are o fizică fantastică și mai ales când vine vorba de distrugerea obiectelor el stă foarte bine. Ideea este simplă: aveți o bunicuță pe role, cu un baston și care are ca scop să ia toate merele verzi din calea sa.

Singura sa piedica este un puști neastâmpărat care fură mere și o șicanează pe bunica în vreme ce se dă pe role și face trickuri de skater. Jocul costă 99 de cenți în App Store și va pune la dispoziție mai multe medii în care să vă întreceți cu puștiul, de la o clădire de birouri, la o șină de tren, la zoo și chiar un nivel spațial. După ce veți termina fiecare nivel veți primi o reluare specială a gameplay-ului, în varianta sepia și veți vedea cu încetinitorul cele mai tari mișcări, cu muzica jazz în fundal.

După fiecare nivel obțineți monede de aur, cu care cumpărați o cască de protecție pentru băbuța, coji de banană și mingi de baseball pentru a-l șicana pe hoț sau chiar și 2 personaje noi. Controlul este foarte simplu: aveți un buton pentru baston în partea stângă și unul pentru sărituri în partea dreaptă. îi dăm jocului nota 9.5 din 10 și îl puteți descărca de aici.