Samsung avertizează clienţii să nu discute informaţii personale în faţa televizoarelor lor smart

Autor:  | Publicat în:  Samsung 2.731 ori
<b>Samsung avertizează clienţii să nu discute informaţii personale în faţa televizoarelor lor smart</b>Au reapărut motive de &icirc;ngrijorare pentru posesorii de smart TV-uri, &icirc;n ideea că acestea le-ar putea &icirc;ncălca intimitatea utilizatorilor. Ei bine, acum aflăm că Samsung a avertizat clienţii să nu menţioneze date personale atunci...

Au reapărut motive de îngrijorare pentru posesorii de smart TV-uri, în ideea că acestea le-ar putea încălca intimitatea utilizatorilor. Ei bine, acum aflăm că Samsung a avertizat clienţii să nu menţioneze date personale atunci când se afla lângă TV-uri.

Compania a confirmat că funcţia de activare vocală va captura toate conversaţiile din zonă. Informaţiile, inclusiv date confidenţiale vor ajunge la Samsung şi la furnizori de servicii third party. Ne gândim imediat la funcţiile de ascultare always on asociate cu asistenţi vocali şi comenzii că OK Google, Hey Siri şi Hey Cortana. Exista totusi posibilitatea de a dezactiva aceasta modalitate “always listening”, atat la telefoane, cat si la TV.

Samsung avertizează încă din privacy policy că anumite cuvinte rostite vor fi înregistrate de TV şi vor ajunge la o terţă parte. Compania a clarificat că dacă utilizatorul îşi dă consimţământul şi foloseşte funcţii de recunoaştere vocală, datele vor fi preluate şi ajung pe server. De acolo e interpretată comandă şi revin rezultatele căutării.

Samsung subliniază că nu păstrează şi nu vinde datele şi menţionează că partenerul său, acea "terţă parte" e Nuance Communications. Cu atât de multe microfoane pornite în jurul nostru, e imposibil să mai visăm că suntem total păziţi de vreo ascultare sau preluare de date.

❗ -3% din preț pe QuickMobile dacă folosești cuponul: QUICK202
Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×