Samsung câștigă În intenția de cumpărare a publicului pe măsură ce trec lunile, În vreme ce iPhone pierde

Autor:  | Publicat în:  Comparatii Telefoane 1.085 ori
<b>Samsung câștigă În intenția de cumpărare a publicului pe măsură ce trec lunile, În vreme ce iPhone pierde</b>Un studiu recent al celor de la ChangeWave Research indica tendințele cu privire la intențiile de cumpărare ale publicului, când vine vorba de smartphone-uri. Bătălia se dă&nbsp;între Apple și Samsung, iar studiul se aplică pe ultimii 4 ani....

Un studiu recent al celor de la ChangeWave Research indica tendințele cu privire la intențiile de cumpărare ale publicului, când vine vorba de smartphone-uri. Bătălia se dă între Apple și Samsung, iar studiul se aplică pe ultimii 4 ani. Apple a înregistrat o creștere a intenției de cumpărare de la 30% în 2008/2009 la 40% în 2010/2011 și 50% în 2012. Totuși iPhone 5 a adus și o scădere....

Cu fiecare nou iPhone începând de la iPhone 4 încoace intenția de cumpărare a fost mai mare decât la predecesor. Totuși există și o scădere evidentă care apare la un trimestru după ce se lansează terminalul. Ei bine cea mai mare scădere de intenție de cumpărare a înregistrat-o iPhone 5, pierzând 19%  față de 11% cât a pierdut iPhone 4S sau 13% cât a pierdut iPhone 4. în vreme ce Apple înregistra intenții de cumpărare de 50% față de Samsung, care are 21%, Galaxy S III este în mod surprinzător pe plus și la multe luni de la lansare.

Trend Samsung

Deși telefonul s-a lansat în vara intenția de cumpărare a fost mai mare în decembrie decât în iunie (21% față de 19%). în plus, procentul de oameni care vor să cumpere un telefon Samsung a sărit de la 5% în septembrie 2011 la 21% în decembrie 2012. în aceste condiții, mai rămâne vreun pic de loc pe piață și pentru Nokia sau RIM?

iPhone si Samsung cumulat

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×