Chitika, una dintre cele mai mari rețele de reclame pe mobil are avantajul de a procesa date pentru milioane de terminale și ne poate oferi o idee bună asupra popularității unor anumite modele de telefoane. în octombrie iPhone 5 avea în statistici un avantaj de 5% față de Galaxy S III, în ce privește web share-ul. Ei bine, acum ecartul a scăzut la 2%...
Acestea sunt cele mai noi informații de la Chitika, bazate pe zeci de milioane de afișări pe mobil trimise către rețeaua Chitika în SUA și Canada în intervalul 1 februarie - 9 februarie. Apple iPhone 5 a reprezentat 6.6% din traficul web, în vreme ce Galaxy S III a reprezentat 6.3%. Dacă includem în statistici toate modelele active de iPhone, telefonul produs de firmă din Cupertino ajunge la o cotă de piață pe zona web de 41.5%, cu 4.5% mai mică decât în octombrie.
în aceeași perioadă cota totală celor de la Samsung (web share) a atins 20.6%, crescând de la 17% în perioada precedentă. Apple și Samsung au reprezentat 62.1% din totalul traficului de date în regiunile menționate, ceea ce înseamnă cu 1% mai puțin decât în octombrie, deci și adversarii lor câștiga teren, deși cam puțin, ce-i drept. Interesant e că iOS 6.0 are deja 83% din totalul web share-ului iOS, în condițiile în care această versiune a sosit în septembrie.