Samsung Galaxy S III și cum s-a ținut secretul

Autor:  | Publicat în:  Samsung 1.330 ori
<b>Samsung Galaxy S III și cum s-a ținut secretul</b>Samsung prezintă pe blogul lor corporate care au fost eforturile companiei în a proteja orice leak sau scăpare vis-a-vis de Galaxy S III - modelul lor de top în 2012. Normal că nu am cum să nu fac o comparație cu Apple. Steve Jobs a reușit să...

Samsung prezintă pe blogul lor corporate care au fost eforturile companiei în a proteja orice leak sau scăpare vis-a-vis de Galaxy S III - modelul lor de top în 2012. Normal că nu am cum să nu fac o comparație cu Apple. Steve Jobs a reușit să ducă nivelul de securitate la maxim în cazul modelelor iPhone. Acolo nu se prea află nimic sigur înainte de lansarea oficială. La Apple s-a ajuns la un nou nivel și pentru că lansarea în stocurile magazinelor se produce foarte repede.

La Samsung a mai durat câteva săptămâni după evenimentul de la Londra până la prezența în stoc fizic, în România a debutat din 1 iunie 2012 - la aproape o lună.

Normal că s-a ținut foarte mult ca partea legată de design să nu se afle cât și la hardware. Echipa care se ocupa direct de Galaxy S III avea un alt nivel de securitate în cadrul companiei, ca un nucleu distinct față de restul. Au fost gândite mai multe design-uri care să inducă în eroare și au dezvoltat în paralele pe fiecare dintre ele ca și cum ar fi produsul final.

Exemplarele de test nu au fost livrate printr-o companie de curierat ci direct, personal, de către un angajat Samsung. Vă dați seama ce a însemant din punct de vedere logistic.

Nici măcar prea multe persoane din echipa Samsung nu au primit detalii concrete legate de produs. Cei care făceau antena primeau diverse modele și de fiecare dată o luau de la capăt. Era un adevărat stres și o muncă ce părea fără finalitate.

Au reușit în cele din urmă să păstreze secretul și să nu se afle prea multe decât cu câteva zile înainte. O adevărată performanță pentru o altă companie decât Apple, la Motorola spre exemplu se află cu câteva luni înainte și absolut toate informațiile cu putință. Interesul este ca să nu se știe nimic, lumea să dorească să afle, să se creeze un buzz cât mai mare care să fie însoțit și de dorința de achiziție în cel mai fericit caz.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×