Un detaliu pe care l-am bănuit de ceva vreme este și acela că noua serie de flagship-uri Galaxy S9 nu a reușit să impresioneze publicul, asta pe seama modificărilor nu tocmai inedite aduse de către sud-coreeni. Astăzi publicația TheInvestor ne aduce la cunoștiință faptul că de la debutul comercial și până în prezent au fost vândute 1 milion de unități S9 și S9+ pe piața din Coreea de Sud.
Cifra de față sugerează că noile dispozitive nu reușesc să atingă nivelul vânzărilor duo-ului S8 înregistrat în aceeași perioadă a anului trecut. Aflăm că aceste 1 milion de unități au fost vândute în țara natală Samsung în aproximativ 2 luni, asta în vreme ce S8 și S8+ s-au vândut tot într-un milion de exemplare în numai 37 zile.
Până și Galaxy S2 a reușit să vândă 1 milion de unități în 40 zile, astfel că în cazul lui Galaxy S9 cifrele nu sunt tocmai favorabile. Se pare că aceste vânzări slabe nu au condus și la pierderea clienților, asta pentru că mulți au ales să meargă pe modelul mid-range Galaxy A8 (2018), device care se vinde foarte bine în această perioadă.
Ceilalți au mers cel mai probabil pe flagship-ul de anul trecut care se ține în continuare bine și care a pierdut serios din preț. Și duo-ul Galaxy S9 a început să primească reduceri inclusiv pe plan local, fiind un soi de strategie pentru impulsionarea vânzărilor, la fel cum este și noua variantă de culoare Burgundy Red recent lansată.