Şeful Google Ad afirmă că telefoanele cu diagonală mare "vând" reclame mai bine

Autor:  | Publicat în:  Google 694 ori
<b>Şeful Google Ad afirmă că telefoanele cu diagonală mare "vând" reclame mai bine</b>Google nu neglijează deloc segmentul Mobile, modific&acirc;nd cu c&acirc;teva săptăm&acirc;ni &icirc;n urma cerinţele de design pentru site-urile afişate pe mobil, astfel &icirc;nc&acirc;t să afecteze rezultatele &icirc;n căutări ale celor ce nu...

Google nu neglijează deloc segmentul Mobile, modificând cu câteva săptămâni în urma cerinţele de design pentru site-urile afişate pe mobil, astfel încât să afecteze rezultatele în căutări ale celor ce nu respecta politicile sale. Acum aflăm că advertisingul pe mobil a devenit un segment crucial pentru Google.

Informaţiile vin de la Sridhar Ramaswamy, şef al Google Ad, citat de Wall Street Journal. Căutarea pe mobil şi YouTube pe mobil sunt pe val, conform oficialului, iar Google lucrează constant la îmbunătăţirea monetizării în aceste două produse. E drept că preţul mediu al reclamelor afişate în căutări se afla în picaj, pe măsură ce tot mai multe persoane folosesc smartphone-uri.

Motivul? E mai greu să transformi accesarea unui link într-o cumpărătură pe ecranul mic, de aici şi faptul că advertiserii plătesc mai puţin pentru reclame. Google compensează acest aspect, partajând informaţii cu advertiserii, cu privire la modalităţile în care reclamele afişate în motorul de căutare duc la vizite în magazinele fizice ale celor promovaţi.

O veste bună pentru Google este şi evoluţia phableturilor, cu vânzări atât de mari încât fac tabletele să sufere. Mai mult spaţiu pe ecran înseamnă un potenţial mai bun de cumpărături şi venituri mai mari din reclame. Oficialul Google s-a declarat circumspect cu privire la video-urile de pe Facebook şi modul în care se măsoară câţi utilizatori privesc acele clipuri.

YouTube număra un view atunci când cineva se uită la clip pentru cel puţin 30 de secunde, dar Facebook bifează vizionarea pentru mult mai puţin. Acelaşi oficial mai discuta şi despre înţelegerea cu Twitter, eforturile Amazon în zona advertising şi aplicaţii în interviul complet pe WSJ.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×