Shadow Fight 2 Review (Evolio Quattro 3G): În sfârșit un joc cu bătăi atractiv pe Android, bazat pe siluete fluide (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 3.179 ori
<b>Shadow Fight 2 Review (Evolio Quattro 3G): În sfârșit un joc cu bătăi atractiv pe Android, bazat pe siluete fluide (Video)</b>Atunci când am testat tableta Evolio Quattro 3G, cea oferită vouă la un concurs Mobilissimo.ro, am testat și jocuri pe acest device. Printre ele se numără și Shadow Fight 2, pe care îl vedeți în acțiune mai jos și care e disponibil gratuit in...

Atunci când am testat tableta Evolio Quattro 3G, cea oferită vouă la un concurs Mobilissimo.ro, am testat și jocuri pe acest device. Printre ele se numără și Shadow Fight 2, pe care îl vedeți în acțiune mai jos și care e disponibil gratuit in Play Store.

Acest titlu are animații fluide și mișcări de luptă bine puse la punct și pot spune că în sfârșit primim un fighter rezonabil pe Android. Titlul are și elemente de RPG, precum upgrade-urile și skillurile deblocabile pe care le are personajul nostru. Shadow Fight 2 e inspirat de un joc de pe Facebook care a fost foarte popular. Bataliille implica o grafică 2D și acest joc aduce puțin cu alte fightere celebre, ca Mortal Kombat sau Street Fighter, doar că în loc de luptători avem siluete negre.

Va trebui să câștigați cel puțin 2 din 3 runde pentru a fi învingători, iar luptele țin cam un minut. Veți putea upgrada armele și armură, iar primele includ steluțe de aruncat, săbii, cuțite, nunchaku și pumnale. După ce veți trece de primii 2 boss de nivel veți putea accesa și vrăji și ataca cu arme de la distanță. Animațiile luptelor sunt bine realizate și la fel de bună e și fizică acestui joc.

Avem un stick direcțional în stânga ecranului pentru a mișca personajul, în vreme ce în dreapta se afla butonul pentru pumn și cel pentru lovituri cu piciorul. Puteți realiza combouri și cheia jocului e mai degrabă lovitura la momentul potrivit, decât button mashing-ul. Fiecare armă declanșează un stil diferit de luptă, ceea ce e foarte interesant. Din păcate, acest titlu e un freemium cu concept de energie și după aproximativ 5 lupte va trebui să stați pe bară până se încarcă energia.

Shadow Fight 2 primește nota de 8.5 din 10 și e un fighter reușit pe care îl descărcați de aici.

Evolio Quattro 3G, prețuri actualizate:

Shadow Fight 2 Review (Evolio Quattro 3G)