Astăzi, prin intermediul unui raport realizat de către publicația Wall Street Journal aflăm că cei de la Sony și-au modificat din nou așteptările în ceea ce privește target-ul de vânzări stabilit pentr dispozitivele de tip smartphone. După cum bine știm, acum aproximativ o lună, Sony a lansat cea de-a 4-a generație a flagship-ului Xperia Z, acesta fiind al 2-lea flagship pe anul 2014.
Potrivit acestui raport, Sony se așteaptă ca pană în martie să vândă aproximativ 43 milioane de smartphone-uri, cifră cu 7 milioane de unități mai mică față de target-ul stabilit inițial. De asemenea, aflăm și faptul că pe data de 31 octombrie, Sony își va anunța veniturile înregistrate în perioada iulie-septembrie 2014.
Tot în aceeași zi, ne așteptăm ca Sony să ofere și date statistice cu privire la numărul de smartphone-uri vândute până în acest moment, în special a celor de tip high-end. Printre noile device-uri lansate pe piață de curând de către producătorul nipon se mai numără și Xperia Z3 Compact, Xperia E3, sau Xperia M2 Aqua.