Strategy Analytics: Raportul pe 2012 privind piața de telefoane mobile

Autor:  | Publicat în:  Statistici Companii 858 ori
<b>Strategy Analytics: Raportul pe 2012 privind piața de telefoane mobile</b>La început de 2013 ne este prezentată o serie întreagă de date statistice atât din partea producătorilor hardware cât și din perspectiva a diverse firme ce analizează industria telefoanelor mobile + variațiile privind cota de piață. &nbsp;...

La început de 2013 ne este prezentată o serie întreagă de date statistice atât din partea producătorilor hardware cât și din perspectiva a diverse firme ce analizează industria telefoanelor mobile + variațiile privind cota de piață.

încep prin a cita câteva date din studiul realizat de Strategy Analytics:

  • 1.6 miliarde de telefoane mobile vândute în 2012;
  • primele trei poziții ca numră de unități sunt ocupate de Samsung, Apple și Nokia.
  • Samsung a vândut 213 milioane smartphone-uri pe 2012  față de 97.4 milioane în 2011, Apple a avut o creștere mai puțin accentuată și de la 93 milioane pe 2011 au urcat la puțin peste 135 milioane. Nokia a căzut de la 77.3 milioane smartphone-uri la 35 milioane, dar tot și-a acontat locul al III-lea;
  • pe lângă cele peste 700 de milioane de smartphone-uri s-au vândut și în jur de 900 milioane unități non-smartphone.

Nokia a căzut foarte mult și să vedem dacă în 2013 vor recupera din diferența față de Apple și Samsung. Ei sunt legați și de succesul/ insuccesul Windows Phone 8 de la Microsoft. Apple sunt sigur că a ieșit cel mai bine în ce privește profitul și a mai capitalizat câteva miliarde de dolari. Samsung culege roadele la ce a muncit în ultimii ani de zile, de apreciat și campania uriașă de marketing.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×