Super Falling Fred review: o cădere abisală plină de capcane și un joc tare sadic (Video)

Autor:  | Publicat în:  Aplicatii Telefoane 1.626 ori
<b>Super Falling Fred review: o cădere abisală plină de capcane și un joc tare sadic (Video)</b>Dacă vă plac jocurile sadice și nu aveți rău de înălțime, puteți să încercați titlul Super Falling Fred, disponibil gratuit în Google Play Store. Noi l-am testat pe ASUS PadFone 2 și am experimentat căzătura de la mare înălțime, în...

Dacă vă plac jocurile sadice și nu aveți rău de înălțime, puteți să încercați titlul Super Falling Fred, disponibil gratuit în Google Play Store. Noi l-am testat pe ASUS PadFone 2 și am experimentat căzătura de la mare înălțime, în varianta virtuală.

Ideea e simplă: Fred e personajul pe care îl chinuim, aruncându-l de la mare înălțime și încercând să obținem o distanță cât mai mare a căzăturii. Idealul ar fi 600 de metri, etapa după care apar tot mai multe capcane. Veți înclina telefonul și prin mișcarea de tilt veți mișca personajul astfel încât să evite obstacole. Evident le puteți și lovi dacă vreți, dar după câteva lovituri, căderea se va încheia. Idealul e să cădeți cât mai mult, să luați powerupuri și să îl chinuiți pe Fred.

El se va înfige în țepi, va fi tăiat în 2 de lame, își va zdrobi țeasta de o margine metalică, își va pierde un picior într-o muchie metalică, deci jocul e tare sadic și sângeros. Super Falling Fred e un joc cu care să vă pierdeți timpul și include chiar și câteva personaje parodie cu care îl putem înlocui pe Fred. Printre ele se număra aluzii la personajul din Twilight și Justin Bieber, aici sub numele Martin Castor. Un titlu amuzant și puțin cam sângeros, Super Falling Fred are de la noi nota 8.5 din 10. îl descărcați de aici.