Iată că astăzi, 12 septembrie, este ziua în care Cosmote și Romtelecom încep a funcționa sub brandul Telekom Romania, anunț făcut în cadrul unui eveniment de mare amploare ce a avut loc la hotelul Howard Johnson Grand Plaza din București. După cum era de așteptat, evenimentul a adunat o mulțime de jurnaliști și persoane din domeniu dornice să afle planurile Telekom pe piața locală.
Printre invitații la acest eveniment s-au numărat și înalți reprezentanți ai Guvernului României, mai precis prim-ministrul Victor Ponta. De asemenea, am avut ocazia ca printre oficialii Deutsche Telekom să îi avem pe Claudia Nemat (Membru Deutsche Telekom Europa și Tehnologie), Hans-Christian Schwigen (Chief Brand Office Deutsche Telekom AG), cât și pe CEO-ul Romtelecom și COSMOTE România, Nikolai Beckers.
Rând pe rând, personalitățile mai sus menționate au pășit pe scenă pentru a spune câteva cuvinte despre debutul Telekom pe piața din România, cât și pentru prezentarea unora dintre serviciile aduse de grupul german. Printre ambițiile avute în vedere se numără integrarea rețelelor IP, îmbunătățirea experienței avute de consumatori și noi partneriate.
Pe lângă planurile de viitor, ne-a fost prezentat și un concept de magazin Telekom în care culoarea predominantă va fi magenta, și unde clientul va putea testa produsele după bunul plac și unde va exista și un mic spațiu destinat discuțiilor pe teme business cu privire la planurile tarifare și calitatea rețelei.
Claudia Nemat, Membru în board-ul Deutsche Telekom pentru Europa și Tehnologie, a declarat faptul că adăugarea României pe harta Magenta este un pas firesc în extinderea amprentei Deutsche Telekom în Europa. Astfel, Deutsche Telekom promite că experiența și abilitățile companiei se vor regăsi de acum înainte și pe piața românească.
De-a lungul prezentării, ni s-a adus la cunoștiință că România se află pe primul loc în ceea ce privește traficul pe Facebook cu un procent de 71%, urmată îndeaproape de Spania cu 63%, respectiv Italia cu 61%. Totodată, am participat și la o scurtă sesiune demo cu noua platforma Telekom TV ce aduce o funcție multi-screen, conținut exclusiv și o experiență TV personalizată pentru fiecare user în parte.
Odată cu procesul de intrare pe piața locală, Telekom Romania vine și cu un slogan propriu care sună în felul următor - Experiențe împreună. Aflați că începând de mâine, 13 septembrie, serviciile Telekom vor debuta oficial, acest moment fiind marcat de o serie de evenimente interactive ce vor avea loc mâine în București, Iași și Cluj.