Telekom România Communications şi Telekom România Mobile au anunţat rezultatele financiare pentru trimestrul 4 al anului 2014, încheiat la 31 decembrie anul trecut. În mod evident acea perioadă a fost marcată de rebrandingul către T, dar performanţa a fost stabilia în acea perioadă.
Astfel, Telekom România Communications a obţinut cu 4.5% mai mulţi clienţi TV, ajugand la 1.41 milioane, în vreme ce Telekom Mobile şi-a crescut baza de clienţi business cu 19% faţă de 2014. Şi veniturile din broadband au crescut cu 23% faţă de anul anterior, iar traficul de date a urcat cu 90%. Numărul de clienţi 4G aproape că s-a triplat în trimestrul 4 2014 faţă de trimestrul 3 al aceluiaşi ani.
La final de 2014, acoperirea FTTx era disponibilă în 22 de oraşe via Teleom, cu viteze între 100 Mbps şi 1 Gbps. Veniturile pentru finalul anului 2014 au rămas un nivel de 609.1 milioane de euro, similar cu veniturile din 2013. Numărul de abonamente, 4,827 milioane în trimestrul 4 din 2014 a rămas stabil faţă de aceeaşi perioadă din 2013. Telekom România Comunications rămâne lider pentru serviciile fixe de voce şi date premium, la capitolul linii, dar şi venituri.