Telekom România păstrează o performanţă stabilă în trimestrul 4 din 2014, cu creştere a segmentului TV şi traficului de date

Autor:  | Publicat în:  TELEKOM 459 ori
<b>Telekom România păstrează o performanţă stabilă în trimestrul 4 din 2014, cu creştere a segmentului TV şi traficului de date</b>Telekom Rom&acirc;nia Communications şi Telekom Rom&acirc;nia Mobile au anunţat rezultatele financiare pentru trimestrul 4 al anului 2014, &icirc;ncheiat la 31 decembrie anul trecut. &Icirc;n mod evident acea perioadă a fost marcată de rebrandingul...

Telekom România Communications şi Telekom România Mobile au anunţat rezultatele financiare pentru trimestrul 4 al anului 2014, încheiat la 31 decembrie anul trecut. În mod evident acea perioadă a fost marcată de rebrandingul către T, dar performanţa a fost stabilia în acea perioadă.

Astfel, Telekom România Communications a obţinut cu 4.5% mai mulţi clienţi TV, ajugand la 1.41 milioane, în vreme ce Telekom Mobile şi-a crescut baza de clienţi business cu 19% faţă de 2014. Şi veniturile din broadband au crescut cu 23% faţă de anul anterior, iar traficul de date a urcat cu 90%. Numărul de clienţi 4G aproape că s-a triplat în trimestrul 4 2014 faţă de trimestrul 3 al aceluiaşi ani.

La final de 2014, acoperirea FTTx era disponibilă în 22 de oraşe via Teleom, cu viteze între 100 Mbps şi 1 Gbps. Veniturile pentru finalul anului 2014 au rămas un nivel de 609.1 milioane de euro, similar cu veniturile din 2013. Numărul de abonamente, 4,827 milioane în trimestrul 4 din 2014 a rămas stabil faţă de aceeaşi perioadă din 2013. Telekom România Comunications rămâne lider pentru serviciile fixe de voce şi date premium, la capitolul linii, dar şi venituri.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×