Vânzările BlackBerry continuă să scadă şi pariul Android s-ar putea dovedi pierdut

Autor:  | Publicat în:  BlackBerry 773 ori
<b>Vânzările BlackBerry continuă să scadă şi pariul Android s-ar putea dovedi pierdut</b>Deşi are doar un telefon Android &icirc;n portofoliu şi ar mai pregăti &icirc;ncă 2 sau 3, BlackBerry ar putea să fi pariat greşit pe Android &icirc;n această perioadă. Şi asta pentru că &icirc;n ciuda reorientării sale spre un nou OS,...

Deşi are doar un telefon Android în portofoliu şi ar mai pregăti încă 2 sau 3, BlackBerry ar putea să fi pariat greşit pe Android în această perioadă. Şi asta pentru că în ciuda reorientării sale spre un nou OS, vânzările continuă să scadă.

Spre exemplu trimestrul fiscal 4 al anului trecut indica încă o scădere a vânzărilor de handseturi, ajungând la doar 600.000 de unităţi. E drept că firma canadiană a înregistrat creşteri în zona de servicii şi software, dar ele nu sunt de ajuns. Problema cu cele 600.000 de unităţi e că sunt mult sub estimările de pe Wall Street (850.000) şi cu 14.3% mai mici decât în trimestrul precedent.

CEO-ul John Chen spusese cu ceva vreme în urmă că firmă pe care o conduce are nevoie să vândă 3 milioane de telefoane pentru a fi pe linia de plutire. Din păcate, el era mult prea optimist în aşteptări, probabil datorită faptului că modelul BlackBerry Priv cu Android a fost bine primit în prima fază. Viitoarele modele cu Android vor marca o direcţionare către zona midrange şi nu high end, se pare, unde tradiţional BB nu prea a operat în ultimii ani.

Problema e că segmentul midrange e săturat de modele cu preţuri şi dotări excelente şi va fi greu pentru BlackBerry să propună o altă paradigmă faţă de rivali, poate doar cea a formatului ce implică touch + QWERTY.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×