Vesti despre Palm Pre si recenzia lui Nokia 5800 XpressMusic (Video)

Autor:  | Publicat în:  Palm 2.099 ori
<b>Vesti despre Palm Pre si recenzia lui Nokia 5800 XpressMusic (Video)</b>Steve Litchfield poate rezuma in cateva cuvinte cele mai importante vesti din industria mobila, dar iata-l vorbindu-ne despre noul smartphone Palm Pre si facand o recenzie detaliata a lui Nokia 5800 XpressMusic. Toate acestea, in clipul video de mai jos:...

Steve Litchfield poate rezuma in cateva cuvinte cele mai importante vesti din industria mobila, dar iata-l vorbindu-ne despre noul smartphone Palm Pre si facand o recenzie detaliata a lui Nokia 5800 XpressMusic. Toate acestea, in clipul video de mai jos:

Aruncand o privire asupra clipului aflam ca Palm Pre va sosi pe piata in aceasta vara, cu specificatii destul de impresionante: WiFi, GPS, memorie interna de 8 GB, tastatura QWERTY, display multi touch, o camera de 3 megapixeli si metoda de incarcare electrica prin inductie (optionala). OS-ul (webOS) este punctul forte al noului Palm, el fiind un hibrid multi tasking bazat pe widgeturi.

Trecand la recenzia lui Nokia 5800, Steve tine sa clarifice o problema chiar de la inceput: nu este cazul sa comparam iPhone cu acest telefon muzical, de vreme ce terminalul produs de Apple dispune de un ecran mai performant si aplicatii mai numeroase. Nokia 5800 XpressMusic vine cu o camera de 3.2 megapixeli, care nu se descurca la fel de bine cand vine vorba de poze facute pe intuneric, cum ar face-o Nokia N95, de exemplu.

5800 XpressMusic este un telefon muzical grozav si soseste cu suport pentru serviciul Comes With Music, ce ofera utilizatorului downloaduri gratuite de melodii fara limita, timp de un an. Terminalul suporta geotagging al pozelor, captura video widescreen, iar display-ul sau este unul cu feedback tactil. Revenind la functiile muzicale, handsetul Nokia foloseste un difuzor cu un volum care poate atinge un nivel impresionant, dupa cum puteti observa si in clipul lui Steve.

Sursa: Youtube.com

BLACK FRIDAY 2017! (Live Blogging)