Ediția din acest an a târgului Mobile World Congress din Barcelona ne-a adus și un concept spectaculos și anume smartphone-ul Vivo Apex care se laudă cu un raport screen to body de 98% și pe care l-am văzut de curând chiar în mâinile lui Unbox Therapy. Acum descoperim că dispozitivul de față va fi promovat serios pe parcursul Cupei Mondiale 2018 prin intermediul unui material video publicitar.
Avem pentru moment doar capturi de ecran extrase din această reclamă, dar putem vedea clar că este vorba despre Vivo Apex. Pe deasupra, suntem informați că o variantă comercială a acestui terminal urmează a debuta oficial pe data de 12 iunie în Bejining după cum arată și imaginea de mai sus.
Vă amintim că acest telefon vine cu muchii laterale ale panoului frontal de doar 1.8 mm și cu o bărbie în partea de jos ce măsoară numai 4.3 mm în grosime. Avem aici parte de un ecran Full HD+ de 5.99 inch cu tehnologie OLED și totodată de un scanner de amprente integrat în display. Este de așteptat ca prețul de vânzare să fie unul ridicat și ca în primă fază cei de la Vivo să lanseze un număr limitat de unități Apex pe piață.




