Vodafone România comunică cu clienții prin chat mobil, lansând un serviciu special

Autor:  | Publicat în:  Vodafone 838 ori
<b>Vodafone România comunică cu clienții prin chat mobil, lansând un serviciu special</b>Vodafone România anunța astăzi în premieră locală un serviciu de relații cu clienții evoluat. Prin acesta clienții pot comunica cu angajații operatorului prin chatul mobil. &nbsp; Serviciul este disponibil gratuit și poate fi accesat de către...

Vodafone România anunța astăzi în premieră locală un serviciu de relații cu clienții evoluat. Prin acesta clienții pot comunica cu angajații operatorului prin chatul mobil.

Serviciul este disponibil gratuit și poate fi accesat de către toți clienții Vodafone care au un smartphone cu o conexiune activă la Internet. Comunicarea se poate face atât prin aplicația MyVodafone pentru iOS și Android, cât și prin m.vodafone.ro. Serviciul de chat mobil vine în întâmpinarea nevoilor clienților, mai ales că datele Vodafone arată că 70% dintre utilizatorii Vodafone care au un smartphone își doresc să interacționeze cu consultanții companiei.

La ora actuală există 9 canale de comunicare cu clienții, inclusiv numere de telefon dedicate, email, forum, Twitter, Facebook și acum și chat mobil. Rețineți și că traficul de date efectuat pe site-ul pentru mobil este gratuit pentru toți utilizatorii Vodafone. Pentru a lua legătura cu serviciul de relații cu clienții trebuie accesat MyVodafone și apăsat butonul de chat.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×