Top Gear Stunt School Revolution review: Cascadorii nebune, Stig și condus nerealist (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 2.685 ori
<b>Top Gear Stunt School Revolution review: Cascadorii nebune, Stig și condus nerealist (Video)</b>Top Gear Stunt School Revolution e un alt joc de curse testat de noi pe Allview Speed City, după Romanian Racing. Ei bine, acesta e mai degrabă un simulator de cascadorii cu vehicule, decât un joc de curse. îl găsiți gratuit în Google Play Store...

Top Gear Stunt School Revolution e un alt joc de curse testat de noi pe Allview Speed City, după Romanian Racing. Ei bine, acesta e mai degrabă un simulator de cascadorii cu vehicule, decât un joc de curse. îl găsiți gratuit în Google Play Store și aflați că acest titlu ocupa 83 de MB și are în spate BBC și echipa Top Gear.

Ideea este să completați toate provocările lui Stig, precum zborul deasupra unui canion sau lac cu o vacă lipită de mașină, eventual să zburați peste un pod cu o rulotă cu motor cu reacție montat. Aveți la dispoziție mașini variate, inclusiv muscle cars, mașini sport, dubite, automobile clasice și vehicule 4X4. Va trebui să evadați din Alcatraz, sărind peste ziduri cu o trambulină la dispoziție și să faceți cascadorii nebunești care de obicei se termină cu explozia mașinii.

Top Gear Stunt School Revolution

Majoritate provocărilor sunt contra timp sau implica un anumit număr de metri care trebuie atins la săritura de pe trambulină. Jocul a rulat excelent pe Allview Speed City și nu arată chiar rău, având în vedere faptul că e un titlu mai Casual, mai degrabă decât simulator strict. Din păcate controlul direcției nu e chiar cel mai bun și accelerația și frână au efecte exagerate față de realitate. îi dăm acestui joc nota 8.5 din 10 și îl considerăm excelent pentru fanii Top Gear în special. îl descărcați de aici.