Angry Birds Seasons Back to School review (Android) - 20 de nivele prea ușoare și o pasăre roz nouă (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 1.557 ori
<b>Angry Birds Seasons Back to School review (Android) - 20 de nivele prea ușoare și o pasăre roz nouă (Video)</b>Angry Birds Seasons a primit un update cu câteva zile în urmă, care ne aduce nivelul Back to School, că tot suntem în perioada în care intram în toamnă. Toamna presupune nori, frunze galbene și... începutul școlii, iar pe această tematică...

Angry Birds Seasons a primit un update cu câteva zile în urmă, care ne aduce nivelul Back to School, că tot suntem în perioada în care intram în toamnă. Toamna presupune nori, frunze galbene și... începutul școlii, iar pe această tematică merge și noul Angry Birds Seasons Back to School.

Noi am testat jocul pe o tabletă Nexus 7, unde el a arătat excelent. Primim 20 de nivele noi, plus câteva bonus și o pasăre nouă roz. Acesta scoate un strigăt războinic feminin și atunci când lovește o țintă sau atunci când apăsați pe ecran va elibera o serie de baloane colorate, care ridică la cer porcii, pietrele, lemnele sau alte obstacole. E un mecanism interesant de gameplay, dar nu pot spune că sunt impresionat de noul personaj. Aflați că nivelele nu sunt deloc grele și în aproximativ 40 de minute veți termina complet acest joc.

E drept, nu obțineți 3 steluțe în toate nivelele, dar vă veți descurca destul de bine, chiar dacă nu sunteți familiarizat cu Angry Birds. Mai jos vedeți video review-ul acestui joc, iar de aici îl descărcați.