Cordy 2 review: noul meu joc preferat pe Android (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 1.361 ori
<b>Cordy 2 review: noul meu joc preferat pe Android (Video)</b>Cordy 2 s-a lansat în luna februarie, dar am amânat prezentarea sa până acum, deoarece am dorit un terminal cu ecran Full HD pentru a-i scoate în evidență efectele luminoase și electrizante. Acest joc de tip platformer vă oferă gratuit primele 4...

Cordy 2 s-a lansat în luna februarie, dar am amânat prezentarea sa până acum, deoarece am dorit un terminal cu ecran Full HD pentru a-i scoate în evidență efectele luminoase și electrizante. Acest joc de tip platformer vă oferă gratuit primele 4 nivele, iar pentru a le juca pe toate 48 plătiți 4.99 dolari.

Am jucat Cordy 2 pe un HTC One și vă spun că jocul este excelent! Acesta este un platformer ca în vremurile bune, combinând elemente din Sonic The Hedgehog, cu unele din Oddworld's Abe, Jak & Daxter și puțin din Crash Bandicoot. Cordy este un extraterestru albastru și simpatic, bazat pe energie electrică. De fapt tot jocul se bazează pe conceptul de electricitate, dar și pe magnetism. Veți avea peste tot prize, electroni haotici, neoane și inamici luminoși.

Cordy 2

Uneori aveți secvențe în care Cordy o ia la vale și aleargă rapid cam ca Sonic și avem chiar și o cursă contra unui rival. în general aveți la dispoziție puzzle-uri de tip "muta cutia A în locul B" sau trebuie să umblați cu magneți sau butoane speciale. Veți sări peste obstacole, veți aduna steluțe și fulgere și vă veți distra de minune cu personajele secundare ale jocului. Cordy folosește un magnet, un jetpack și multe alte accesorii care îi permit să zboare, să meargă pe pereți și să se lupte cu inamicii.

Un platformer excelent, de nota 10, pe care îl găsiți aici.