The Walking Dead Assault Review: un joc original de strategie și acțiune cu o grafică de comic book (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 1.719 ori
<b>The Walking Dead Assault Review: un joc original de strategie și acțiune cu o grafică de comic book (Video)</b>După ce jocul The Walking Dead a luat toate premiile posibile din industria gamingului, iată că avem încă un titlu în această serie, dar separat de primul joc. E vorba despre The Walking Dead Assault, care costă 1.5 dolari și este un joc de...

După ce jocul The Walking Dead a luat toate premiile posibile din industria gamingului, iată că avem încă un titlu în această serie, dar separat de primul joc. E vorba despre The Walking Dead Assault, care costă 1.5 dolari și este un joc de strategie top down.

Spre deosebire de alte jocuri Walking Dead, acesta include personaje din faimoasă serie TV, printre care și Rick, Shane, Andrea, Carol și Michone. Grafică este de tip comic book și combină nuanțe de roșu cu negru, alb și gri. Controlul este simplu: preluați comanda asupra unui grup de personaje și fie mișcați fiecare personaj cu dublu țap pe ecran pentru a alege destinația, fie țineți apăsat lung ecranul pentru a deplasa întregul grup.

Vei avea de întâlnit sute de zombii și veți putea să îi distrageți cu cadavre de cai sau sonerii care fac zgomot puternic. Puteți face trecerea între arma principală (pușca, pistol și altele) a unui personaj și arma secundară (bată de baseball, cuțit, topor), iar fiecare personaj are abilități speciale. Ele includ posibilitatea de a trece neobservați pe lângă zombii, viteza extra, damage crescut pentru arme și multe altele.

The Walking Dead Assault

Puteți cumpăra personaje noi, upgrada abilități că damage sau viteza de încărcare a armelor. Misiunile vor include apărarea unor personaje, adunarea de provizii sau uciderea de zombii. Camera ne prezintă acțiunea de deasupra, dar vom putea da zoom în cu pinch to zoom și roti cameră după pofta inimii. Atacurile au loc automat de îndată ce sunteți lângă walkers.

Atmosfera acestui titlu e excelentă, iar jocul e original. Walking Dead Assault primește nota 9.3 de la noi și a fost testat pe HTC One Mini. Descărcați jocul de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Puteți afla prețul telefonului de pe eMAG.ro.